English

با حضور رییس اتاق بازرگانی اصفهان و دبیران کل اتاق های بازرگانی ارومیه و همدان؛

شاخص مدیران خرید در اتاق بازرگانی اصفهان رونمایی شد

رونمایی از سامانه تعیین شاخص مدیران خرید (PMI) با حضور رییس اتاق بازرگانی اصفهان ، دبیران کل اتاق های بازرگانی ارومیه و همدان و جمعی از فعالان اقتصادی در تالار هیات نمایندگان اتاق اصفهان انجام شد.

 شاخص مدیران خرید در اتاق بازرگانی اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رییس اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه رونمایی از این شاخص گفت: اتاق اصفهان در راستای توسعه کسب و کار اعضا با راه اندازی دفتر مرکز خدمات فرعی پیمانکاران (spx)  و کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری (ITDO) تلاش می کند بنگاه های اقتصادی استان در عرصه بین الملل فعال و منسجم تر عمل کنند.

سید عبدالوهاب سهل آبادی راه اندازی SPX در ارومیه و همدان را گامی ارزشمند در به اشتراک گذاشتن تجربه اتاق بازرگانی اصفهان بین استان های کشور برشمرد و گفت:بیش از 15 اتاق بازرگانی با اتاق اصفهان برای راه اندازی این مرکز اعلام امادگی کردند و امیدواریم تا پایان سال در تمامی استان ها شاهد راه اندازی این مرکز باشیم.

اتاق بازرگانی اصفهان

وی تاکید کرد:اتاق بازرگانی اصفهان تاکنون به تنهایی هزینه راه اندازی این مرکز را به سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)پرداخت کرده است و امیدواریم که اتاق ایران از این قبیل فعالیت ها حمایت کند.

 رییس اتاق بازرگانی اصفهان از سازمان های دولتی و غیر دولتی خواست به جای ایجاد ساختارهای موازی ،در تقویت و انسجام SPX ایران تلاش کنند تا یک ساختار یکپارچه به فعالیت های بین المللی بپردازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه