English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

اصفهانی‌ها بهار امسال ۶ میلیارد صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت:6 میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان صدقه در سه‌ماهه نخست امسال در سطح استان اصفهان جمع‌آوری شد.

اصفهانی‌ها بهار امسال ۶ میلیارد صدقه دادند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پور بیان داشت:6 میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان صدقه در سه‌ماهه نخست امسال در سطح استان اصفهان جمع‌آوری شد که سهم هر خانوار از صدقه جمع‌آوری‌شده به‌طور میانگین در حدود ۲۱ هزار تومان در ماه است.

وی افزود:بابیان اینکه بخش قابل‌توجهی از کمک‌های بلاعوض این نهاد از محل صدقه مردم نیکوکار استان اصفهان پرداخت می‌شود، گفت: در بهار امسال بیش از شش میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان صدقه از سراسر استان اصفهان جمع‌آوری شد.

متین پور تأکید کرد: صدقه جمع‌آوری‌شده در هر منطقه به مصرف نیازمندان همان محل می‌رسد و به‌هیچ‌وجه از شهر و استان خارج نمی‌شود.

وی به تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان وجود دارند که سهم هر خانوار از صدقه جمع‌آوری‌شده به‌طور میانگین در حدود ۲۱ هزار تومان در ماه است.

متین پور بابیان اینکه کمیته امداد خدمات متنوعی به جامعه تحت حمایت خود ارائه می‌کند، گفت: این خدمات از محل کمک‌های مردم و بودجه دولتی تأمین می‌شود که سهم کمک‌های مردمی از کل خدمات ارائه‌شده توسط این نهاد نزدیک به ۳۰ درصد است.

وی مبارزه مؤثر با فقر را نیازمند مشارکت بیشتر مردم دانست و افزود: کمیته امداد اصفهان برای دسترسی مردم نیکوکار استان به روش‌های جدید و آسان برای کمک به نیازمندان اقدام به راه‌اندازی چندین سامانه الکترونیکی و غیرحضوری کرده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از همه خطوط تلفن به‌صورت رایگان، شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۸۸۷۷ برای عضویت در سرویس صدقه روزانه  و مراجعه به تارنمای Isfahan.emdad.ir ازجمله مهم‌ترین راه‌های مشارکت غیرحضوری مردم نیکوکار استان برای کمک به همشهریان نیازمند خود است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه