English

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

تشکیل پویش مهر تحصیلی در استان اصفهان

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ازتشکیل پویش مهر تحصیلی در استان اصفهان خبر داد.

تشکیل پویش مهر تحصیلی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سعید بکرانی گفت: با هدف جذب مشارکت خیرین برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت استان اصفهان پویش مهر تحصیلی در سراسر استان اصفهان تشکیل و آغاز به کار کرد.

وی افزود: امسال نیز براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش با هدف کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند طرح مهر تحصیلی در سراسر استان اصفهان اجرا می شود.

بکرانی اظهار داشت: در قالب این طرح بسته هایی شامل؛ کیف و لوازم التحریر برای سال تحصیلی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه در نظر گرفته شده است که این محصولات در راستای حمایت از کالای داخلی از تولیدکنندگان داخلی و براساس محتوی ارزش های اسلامی تهیه شده که مبلغ هر بسته نیز 54150 تومان است.

سرپرست روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان شد: کلیه خیرین و نیکوکارانی که قصد دارند تا در این امر خیرخواهانه مشارکتی فعال داشته باشند می توانند برای تهیه این بسته ها به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان مراجعه نمایند و با پرداخت هزینه ذکر شده اقدام به تهیه بسته مهر تحصیلی نمایند و خود فرد خیر نیز می تواند این بسته ها را پس از تهیه توزیع و یا اداره اوقاف را به این مهم مامور کند.

سعید بکرانی اضافه کرد: سال گذشته با جذب خیرین نیکوکار 3000 بسته مهر تحصیلی به ارزش 1 میلیارد و 245 میلیون ریال تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد که از این تعداد 2600 بسته را خیرین تهیه کردند و 400 بسته نیز از محل موقوفات منطبق با نیات واقفان نیک اندیش تهیه و توزیع شد.

وی در ادامه یادآور شد: افراد خیر و نیکوکار که قصد دارند در این پویش به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابند می توانند تا پایان مرداد ماه به امور فرهنگی و اجتماعی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان اصفهان مراجعه نمایند.

سرپرست روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح مهر تحصیلی همزمان با سراسر کشور در مهرماه و با آغاز به کار مدارس اجرا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه