English

در پنجاه و دومین جلسه کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت مطرح شد؛

احداث ایستگاه ه جدید آتش نشانی در کمربندی خرمشهر/خرید ۳۵۰ جفت لباس مخصوص برای نیروهای آتش نشان شهرداری رشت

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی در کمربندی خرمشهر و محدوده مسکن مهر تصریح کرد: با توجه به احداث ایستگاه های آتش نشانی جدید نیاز جدی برای جذب نیروی جوان و متخصص در این حوزه احساس می شود.

احداث ایستگاه ه جدید آتش نشانی در کمربندی خرمشهر/خرید ۳۵۰ جفت لباس مخصوص برای نیروهای آتش نشان شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد در پنجاه و دومین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت اظهار کرد: آتش نشانان به واسطه شغل پر استرسی که دارند با یکسری مشکلات جسمی و شیمیایی مواجه بوده و اخیرا به واسطه گرمای هوا عملیات های این سازمان در راستای اطفای حریق افزایش یافته است.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه به منظور حفاظت از جان آتش نشانان باید تجهیزات این حوزه همواره مورد توجه باشد افزود: طی چند روز اخیر اطفای آتش سوزیهای اخیر جنگل لاکان بر حجم فعالیت های سازمان آتش نشانی شهرداری رشت افزوده و انتظار داریم سازمان عمران شهرداری رشت و دستگاه های مربوطه در این مهم همکاری های لازم را با این سازمان داشته تا از بروز آسیب های بیشتر جلوگیری شود.

بازار رشت فعالترین و فراگیرترین مرکز اقتصادی رشت محسوب می شود

وی به مبحث ایمنی بازار رشت اشاره کرد و گفت: بازار رشت فعالترین و فراگیرترین مرکز اقتصادی رشت محسوب می شود و باید نسبت به ساماندهی بازار در راستای ایمنی سازی آن با جدیت ورود کرده و ایمنی بازار رشت باید افزایش پیدا کند.

تقویت آتش نشانی رشت همواره مورد تاکید شورا و شهرداری بود

شیرزاد با بیان اینکه تقویت آتش نشانی رشت همواره مورد تاکید شورا و شهرداری بوده است تصریح کرد: توجه به این مهم موجب ارتقای ایمنی و سلامت شهر و شهروندان می شود و نگاه شورای اسلامی رشت بالاخص از دوران فعالیت شورای چهارم توجه به تجهیز و ارتقای تجهیزات سازمان آتش نشانی بوده و طی دو سال اخیر نیز اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

رئیس کمیسیون بهداشت شورا افزود: نگاه حوزه مدیریت شهری و شورا نگاهی فنی و حمایتی به سازمان آتش نشانی رشت بوده و طی چند سال اخیر نیز در راستای خرید چکمه، کلاه و غیره برای نیروهای آتش نشان اقدامات خوبی انجام شده است.

انعقاد قرار دادهایی به منظور نوسازی و تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی

وی به انعقاد قرار دادهایی به منظور نوسازی و تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی اشاره کرد و گفت: همواره از آتش نشانی حمایت کرده ایم و با افزایش اعتبارات این سازمان سعی در رفع مشکلات و تکمیل تجهیزات مورد نیاز آن داشته ایم .

شیرزاد با انتقاد از نحوه عملکرد اداره کل مالیاتی گیلان بیان کرد: عملکرد اداره کل مالیاتی گیلان شهرداری رشت را فلج کرده است.

وی به روند ترخیص خودروی سنگین سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در منطقه آزاد انزلی انتقاد کرد و گفت: روند ترخیص خودروی سنگین متعلق به سازمان آتش نشانی شهرداری رشت طولانی شده و باید هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی در کمربندی خرمشهر

شیرزاد با اشاره به احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی در کمربندی خرمشهر و محدوده مسکن مهر تصریح کرد: با توجه به احداث ایستگاه های آتش نشانی جدید نیاز جدی برای جذب نیروی جوان و متخصص در این حوزه احساس می شود.

خرید ۳۵۰ جفت لباس مخصوص برای نیروهای آتش نشان شهرداری رشت

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا به موضوع خرید ۳۵۰ جفت لباس مخصوص برای نیروهای آتش نشان شهرداری رشت به منظور حضور در عملیات های اطفای حریق و غیره اشاره کرد و گفت: این مهم در دستور کار کمیسیون بهداشت شورا قرار داشته و منابع مالی مورد نیاز در راستای خرید لباس مخصوص برای سازمان آتش نشانی رشت باید در اسرع وقت اختصاص پیدا کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با تاکید به اجرای ایمنی کار در حوزه های مختلف شهرداری رشت بیان کرد: با پیگیری های انجام شده معوقات و سنوات مربوط به پاکبانان و کارگران فضای سبز و پسماند شهرداری رشت پرداخت شده و پرداخت واقعی جمعه کاریها و تعطیل کاریهای کارگران نیز در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه