English

برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار

تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه کردستان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار خبر داد و گفت: 10 نفر از پیشکسوتان عرصه رسانه استان به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد تجلیل می شوند.

تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه کردستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ جلال قلعه شاخانی اظهار داشت:با برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار،از پیشکسوتان عرصه رسانه درکردستان تجلیل خواهد شد.

وی امروز (7 مرداد) در نشستی با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در سنندج اظهار کرد: کار خبری، انعکاس رخدادهایی است که قابلیت اطلاع رسانی به جامعه را دارد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر را از ویژگی های خبرنگاران برشمرد و عنوان کرد: رسانه ها بایستی در انعکاس مستئل و مشکلات جامعه چشم و گوش مردم باشند و با رعایت اصول حرفه ای به وظیفه خود عمل کند.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه در استان خبر داد و افزود: تلاش شود این مراسم در دیگر شهرستان های استان نیز برگزار شود.

قلعه شاخانی تاکید کرد: فعالان رسانه ای در شهرستان های تابعه استان با مسائل و مشکلاتی چون عدم عضویت در خانه مطبوعات و عدم حایت های استانی مواجه هستند که لازم است اعضای هیئت مدیره بیش از پیش در صدد رفع این دغدغه ها باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه برنامه‌های گرامی داشت این روز به خانه مطبوعات استان واگذار شده است، اضافه کرد: انتظار داریم ویژه برنامه این روز در شان خبرنگاران و به دور از مسائل حاشیه ای باشد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های کوردی در بین مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری اذعان کرد: اعتبار این جشنواره تامین شده است و در آینده نزدیک شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

قلعه شاخانی همچنین گفت: بخش جشنواره رسانه های کوردی به میزبانی سنندج و بخش نمایشگاهی آن نیز هکرمان با نیمه دوم امسال در اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در سنوات آتی به صورت بین المللی و با حضور تمامی رسانه های کوردی برگزار خواهد شد.

در ابتدای این جلسه مدیر خانه مطبوعات کردستان پیرامون برگزاری مراسم روز خبرنگار پیشنهادات اعضای هیئت مدیره را مطرح کرد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قول مساعدت و همکاری در برگزاری مراسم این روز داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه