English

استاندار فارس در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان:

اسناد موجود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس به صورت الکترونیکی قابل دسترسی است

استاندار فارس در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: بخش زیادی از اسناد موجود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس به صورت الکترونیکی از طریق سایت مرکز اسناد و کتابخانه ملی در داخل و خارج از کشور قابل دسترسی است.

اسناد موجود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس به صورت الکترونیکی قابل دسترسی است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس، با اشاره به تلاش های صورت گرفته در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس در جهت گردآوری اسناد گران بها و ارزشمند، گفت: بخش زیادی از اسناد موجود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس به صورت الکترونیکی از طریق سایت مرکز اسناد و کتابخانه ملی در داخل و خارج از کشور قابل دسترسی است.

استاندار فارس در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان

وی همچنین به جایگاه مناسب و ارزشمند مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس اشاره کرد و افزود: گرچه مجال نمایش همه اسناد گردآوری شده در این مجموعه وجود ندارد، اما فضای مناسبی برای بهره گیری عمومی ایجاد شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر لزوم گسترش فعالیت ها در زمینه گردآوری و نگهداری اسناد، اظهار داشت: امیدوارم با تلاش برای جستجوی اسناد بیشتر، زمینه دسترسی به این خزانه ارزشمند، برای کشور و استان بیش از گذشته مهیا شود.

استاندار فارس در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان

استاندار فارس در ادامه با اشاره به محل ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس تصریح کرد: این مرکز باید اقداماتی را دنبال کند تا مجالی برای حضور بیشتر مردم، صاحبان تفکر و فرهیختگان در این مرکز فراهم شود.

استاندار فارس در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان

تبادار با بیان اینکه بهره گیری از اطلاعات موجود در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان می تواند برای آشنایی مردم با تاریخ گذشته کشور در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد، گفت: مدیران و کارکنان این مرکز باید با تبلیغات گسترده زمینه آشنایی و آگاهی مردم از خدمات و اسناد ارزشمند موجود را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی