English

سامانه ثبت سفارش کالا در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی می شود

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی سامانه ثبت سفارش کالای مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند تا هفته آتی خبرداد.

سامانه ثبت سفارش کالا در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی موسوی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز(6 مرداد)  در اتاق بازرگانی  خرمشهر، برگزار شد، بیان داشت: در بحث صنوف مزاحم اعلام کردیم هر صنف یک تعاونی تشکیل دهد تا بتوانیم زمین و امکانات در اختیار هر تعاونی قرار دهیم.

وی ادامه داد: چنانچه هر صنف یک تعاونی تشکیل دهد می‌توانیم با سهولت بیشتری به آن صنف کمک کنیم و تا قبل از تشکیل این تعاونی امکان تخصیص زمین به این اصناف وجود ندارد.

ثبت سفارش کالا در منطقه آزاد اروند بر اساس قوانین مناطق آزاد

موسوی بیان کرد: تا هفته آینده سامانه ثبت سفارش کالای مناطق آزاد نیز راه‌اندازی می‌شود و پس‌ازآن، ثبت سفارش کالا در منطقه بر اساس قوانین مناطق آزاد انجام می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه نیازی به ثبت سفارش بر اساس سرزمین اصلی نیست و تجار می‌توانند سفارش‌های خود را در این سامانه و بر اساس قوانین مناطق آزاد ثبت کنند.

موسوی با اشاره به مسائل مطرح‌شده درباره گرانی‌ها و تداخل مسئولیت‌ها تاکید کرد: این‌ها در بقیه مناطق نیز وجود دارد اما باید این مشکلات  را حل کنیم هرچند تاکنون نیز تلاش داشتیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر میزان هماهنگی و همبستگی دولتی در منطقه آزاد اروند نسبت به بسیاری از مناطق دیگر وضعیت بهتری دارد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: در حال حاضر اصناف باید به یک سازمان مالیات پرداخت کنند و کسانی که مالیات خود را به سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت کردند نباید به شهرداری مالیات بپردازند و برعکس این قضیه نیز صدق می‌کند.

موسوی خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون به شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند مالیات پرداخت کردند این موضوع را اعلام کنند تا مبلغ پرداختی به‌عنوان مالیات سال آینده آن‌ها در نظر گرفته شود و بستانکار محسوب شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه