English

نماینده‌ ولی فقیه در استان هرمزگان؛

وابستگی به خرافات عامل از بین رفتن بهداشت است/موش‌های بندرعباس به گربه ها تنه می‌زنند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در نخستین مجمع سلامت استان هرمزگان، گفت: وابستگی به خرافات عامل از بین رفتن بهداشت است. غیبت، تهمت و شایعه باعث نابودی سلامت اجتماعی می گردد.

وابستگی به خرافات عامل از بین رفتن بهداشت است/موش‌های بندرعباس به گربه ها تنه می‌زنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله «غلام‌علی نعیم آبادی»، در نخستین مجمع سلامت استان هرمزگان، گفت: این که بعد از  گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اولین مجمع سلامت هرمزگان برگزار می شود یعنی ما بد عمل کرده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه آدم باید پولدار باشد و نمی دانم از کی پولدارها در جامعه منفور شده‌اند گفت: باید قدرت پول را دریابیم، اگر پولداری بد عمل می کند نباید از پولدار ها متنفر شد، همین عربستان با پول ترامپ را به رقص درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه باید پیشگیری قبل از درمان مورد توجه باشد اظهار داشت: بعضی ها به سفره مفت که می رسند سلامت خود را فراموش می کنند و مدیریت قاشق ندارند.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: وابستگی به خرافات عامل از بین رفتن بهداشت است. غیبت، تهمت و شایعه باعث نابودی سلامت اجتماعی می گردد.

وی با بیان اینکه اسلام برای سلامت اجتماعی موارد ضربه زننده را حرام اعلام کرده است، گفت: ماشین پا را  و موبایل حافظه را از ما گرفت به شکلی که می توان گفت عصر بی حافظه ها نزدیک است. راه رفتن بهترین ورزش است و اسلام آن را پیشنهاد کرده است.

نعیم آبادی با اشاره به هزینه های گزاف درمانی گفت: یک دست دندان ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می خواهد، من از کجا بیاورم؟

وی در ادامه به انتقاد از شهرداری بندرعباس پرداخت و گفت: موش های بندرعباس  به گربه ها تنه می زنند. چرا کسی فکری به حال خورهای بندرعباس نمی کند؟

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان تصریح کرد: شهردار بندرعباس در این زمینه کار نکرده است؛ من نمی‌دانم چه کسی مسئول این مسأله است اما قاطعانه خواستار حل این موضوع هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه