English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اعلام کرد:

بیش از ۱۶ هزار راننده گیلانی تحت پوشش اجرای طرح بیمه تکمیلی رایگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت رفاهی و حمایتهای اجتماعی از رانندگان حمل و نقل کالا و خانواده آنان طرح بیمه تکمیلی رایگان برای رانندگان حمل و نقل کالا به اجرا درآمد.

بیش از 16 هزار راننده گیلانی تحت پوشش اجرای طرح بیمه تکمیلی رایگان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد رضا نازک کار بیان کرد: در راستای بهبود وضعیت رفاهی و حمایتهای اجتماعی از رانندگان  حمل و نقل کالا و خانواده آنان با پیگیریهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طرح بیمه تکمیلی رایگان برای رانندگان حمل و نقل کالا به اجرا درآمد.

نازک کار افزود: طرح بیمه تکمیلی رایگان برای اولین بار  در سطح کشور برای بیش از 900 هزار راننده حمل و نقل کالا  و همسرشان اجرا می گردد.

بیش از16 هزار راننده حمل و نقل کالا گیلان تحت پوشش طرح بیمه تکمیلی رایگان قرار می گیرند

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خاطر نشان کرد: بیش از16 هزار راننده حمل و نقل کالا  و همسرشان در سطح استان تحت پوشش طرح مذکور قرار می گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در ادامه گفت:  جهت بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان، مدارکی شامل شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات شناسنامه‌ای همسر مورد نیاز است که  رانندگان حمل و نقل کالای استان با در دست داشتن مدارک مذکور می‌توانند به مراکز صدور کارت هوشمند در استان مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود، اقدام کنند.

این مسئول از رانندگان حمل و نقل کالای استان خواست تا 15 مرداد ماه سالجاری با در دست داشتن مدارک اعلام شده به مراکز صدور کارت هوشمند در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی خاطر نشان نمود: در فاز نخست اجرای این طرح رانندگان حمل و نقل کالا و همسرشان و در فاز دوم تمامی اعضا خانواده  تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.​

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه