English

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در گفت‌و‌گو با موج؛

فرودگاه خرم‌آباد از سوی شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته است

حسین سلاح‌ورزی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: فرودگاه خرم‌آباد یکی از زیرساخت‌ها و ضروریات برای توسعه لرستان است که متاسفانه مورد بی‌مهری شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌های کشور قرار گرفته است.

فرودگاه خرم‌آباد از سوی شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته است

حسین سلاح‌ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با موج، با اشاره به پیگیری‌های استاندار لرستان جهت برقراری پروازهای منظم در فرودگاه خرم‌آباد، اظهار داشت: فرودگاه و وجود پروازهای منظم و برنامه‌ریزی شده به عنوان بخش مهمی از سیستم حمل و نقل، یکی از زیرساخت‌ها و ضروریات برای توسعه هر منطقه جغرافیایی، به‌ویژه استان لرستان است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان، افزود: فرودگاه خرم‌آباد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور، با سابقه انجام پروازهای منظم روزانه، علیرغم سرمایه‌گذاری قابل توجه در سال‌های اخیر و بهسازی باند، تاسیسات و تجهیزات مربوطه و وجود آمادگی کافی برای انجام پروازهای متنوع، متاسفانه از طرف شرکت‌هاى هواپیمایی و ایرلاین‌ها مورد توجه واقع نشده و اقدام موثر و مثبتی در رابطه با برقراری پروازهاى منظم و افزایش پروازها صورت نگرفته است.

عدم بهره‌برداری مناسب از ظرفیت فرودگاه خرم‌آباد، مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

سلاح‌ورزی ضمن قدردانی و حمایت از تلاش‌های سید موسی خادمی استاندار لرستان، تصریح کرد: اینکه آقای دکتر خادمی گفته‌اند شرایط فعلی پروازها قابل قبول نیست، نکته درست و قابل توجهی است، بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ضرورت افزایش بهره‌وری، منطق حکم می‌کند که حتما از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در فرودگاه خرم‌آباد بهره‌برداری مناسبی شود، آن هم در شرایطی که استقبال و انتظار مردم استان افزایش پروازها به صورت منظم و در ساعات مناسب است.

فرودگاه خرم‌آباد

بخش خصوصی در کنار استاندار لرستان است/مجمع نمایندگان لرستان نیز ورود کند

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، ادامه داد: بنده قول می‌دهم تا بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان نیز در کنار استاندار محترم به تلاش‌های خود جهت فراهم آوردن شرایط افزایش و برقراری پروازهای منظم ادامه دهد اما، لازم است در این راستا نمایندگان محترم مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی نیز با بهره‌گیری از ابزارهای نظارتی خود، از جمله سوال از وزیر محترم راه و شهرسازی، نسبت به پیگیری این مطالبه مردمی اقدام کنند.

گفتنی است این اظهارات حسین سلاح‌ورزی، در واکنش به انتقاد صبح امروز استاندار لرستان از وضعیت پروازهای فرودگاه خرم‌آباد در جلسه با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و فرزانه شرف‌بافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    پروازهاي خرم آباد به مشهد كه مخصوصا در تابستان بايد برقرار ميشد، لغو شد. در طول تابستان مردم مجبور ميشن يا از فرودگاه كرمانشاه يا تهران استفاده كنن با هزينه اي بيشتر و يا با اتومبيل شخصي مسافت طولاني تا مشهد رو طي كنن كه خطرات زيادي هم براي اونها خواهد داشت.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی