English

رییس خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی در گفتگو با موج مطرح کرد:

صندوق اعتباری حمایت برای اعطای تسهیلات به اعضای خانه مطبوعات تاسیس می شود

رییس خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی گفت: صندوق اعتباری حمایت برای اعطای تسهیلات به اعضای خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی تاسیس می شود.

صندوق اعتباری حمایت برای اعطای تسهیلات به اعضای خانه مطبوعات تاسیس می شود

اسد فلاح رییس خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز اظهار کرد: طبق وظایف پانزده گانه خانه مطبوعات که ذیل ماده ۲ اساسنامه این تشکل رسانه ای پیش بینی و تعریف شده است، موضوع تاسیس صندوق اعتباری حمایت برای اعطای تسهیلات به اعضای خانه مطبوعات استان مورد مطالبه و پیگیری جدی هیات مدیره قرار دارد.

کمک به اقتصاد رسانه ها از رویکردهای خانه مطبوعات محسوب می شود

اسد فلاح افزود: کمک به اقتصاد رسانه های استان از رویکردهای خانه مطبوعات استان محسوب می شود و جذب حمایت های مالی و تسهیلات دولتی نیز به منظور توزیع قاعده مند آنها در بین اعضای عضو از اولویت های اصلی خانه مطبوعات می باشد.

آموزش در صدر اقدامات خانه مطبوعات قرار دارد

وی ادامه داد: آموزش شیوه های حرفه ای روزنامه نگاری به اعضای عضو و غیرعضو و فراگیران علم و حرفه رسانه در صدر اقدامات خانه مطبوعات لحاظ گردیده و در دور دوم فعالیت های کاری هیات مدیره شاهد کثرت برنامه های آموزشی در سطح مرکز و شهرستان های استان خواهیم بود.

فلاح از ایجاد بستری برای ارائه خدمات رسانه ای و آموزشی به ادارات، نهادها و متقاضیان خبر داد و گفت: بسط و تقویت ارتباط مطبوعات استان با دستگاه های اجرایی، موسسات و نهادهای دولتی و عمومی و سایر صنوف و تشکل های قانونی در تقویم کاری خانه مطبوعات استان پیش بینی شده است.

اسد فلاح

 

نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان برگزار می شود

رییس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و بزرگداشت مناسبت های مطبوعاتی در استان با جدیت پیگیری می شود کمااینکه در طول ماه های آتی نمایشگاه مطبوعات همانند سال گذشته و همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب در تبریز، برگزار خواهد شد.

فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای اعضا از وظایف خانه مطبوعات است

اسد فلاح، همچنین حل مشکلات صنفی اعضا و فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای آنان را از وظایف خانه مطبوعات عنوان کرد و افزود: تعامل فعالانه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در خصوص تکمیل بانک های اطلاعاتی، برگزاری جشنواره ها و برنامه های مناسبتی در راستای تفاهمنامه های منعقده و مصوب فیمابین جزو راهبردهای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی است.

فرایند عضوگیری خانه مطبوعات همواره در جریان است

این مقام مسوول، شفافیت و جذب حداکثری را از محسنات دوره کنونی خانه مطبوعات برشمرد و گفت: فرایند عضوگیری از آغاز دوره جریان داشته و متقاضیانی که شرایط آنان منطبق بر اساسنامه است، به سهولت قادر به قرارگیری زیر چتر و پوشش صنفی و رسانه ای خانه مطبوعات هستند.

ویژه برنامه های مناسبتی خانه مطبوعات پیش بینی شده است

رییس خانه مطبوعات استان افزود: ویژه برنامه های مناسبتی خانه مطبوعات در دور دوم فعالیت های این تشکل رسانه ای، پیش بینی شده است که جزییات دقیق و کامل آن بزودی جهت اطلاع اعضای عضو، اطلاع رسانی خواهد شد.

حمایت از مطبوعات و رسانه های استان ضرورت دارد

اسد فلاح، بر ضرورت حمایت از مطبوعات و رسانه های استان تاکید کرد و گفت: عملکرد کمیته های تخصصی خانه مطبوعات مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و حسب نیاز، تصمیمات لازم برای تقویت کارکرد مقبولتر کمیته ها در قالب مصوبات هیات مدیره اتخاذ خواهد شد.

کارت های عضویت اعضای خانه مطبوعات توزیع می شود

وی از طراحی و توزیع کارت های عضویت اعضای خانه مطبوعات استان همزمان با برنامه های گرامیداشت هفته خبرنگار خبر داد و یادآور شد: مسابقات ورزشی در رشته های مختلف برای همکاران خواهر و برادر طی  همین ایام، جهت اجرا برنامه ریزی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه