English

استاندار هرمزگان؛

دفاع از منافع ملی را در اولویت است/ برای تغییرات مدیریتی ورود می‌کنیم

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: همکاری دستگاه های خارج از قوه مجریه برای پیشبرد سیاست های دولت در استان هرمزگان در حد اعلا قرار دارد.

دفاع از منافع ملی را در اولویت است/ برای تغییرات مدیریتی ورود می‌کنیم

همه باید وظیفه خود را بشناسند و دفاع از منافع ملی را در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «فریدون همتی» در نشست گفتگوی سیاسی با احزاب و فعالین سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه ما به عنوان مسئولان یک نظام و دولت مردمی باید تلاش کنیم ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف مردم داشته باشیم، عنوان کرد: برگزاری چنین نشست هایی برای ایجاد ارتباط بیشتر با اقشار مختلف مردم در دستور کار قرار دارد و قطعا جلسه با نخبگان و افراد موثر در جامعه برای ما تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دولت برخواسته از رای اکثریت ملت است، افزود: دکتر روحانی رئیس جمهوری به پشتوانه حمایت های مقام معظم رهبری و ملت ایران، مواضع جمهوری اسلامی ایران را قاطعانه در قلب اروپا مطرح کرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: امروز تکیه رئیس جمهوری و دولت بر پشتیبانی 80 میلیون ایرانی است و دولت سیاست های خود را در جهت مصالح تمامی مردم ایران تنظیم می کند.

همتی با بیان اینکه در دولت یازدهم تلاش به جا و دقیقی برای رسیدن به توافق هسته ای یا برجام انجام شد، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که همه خروج آمریکا از برجام را مورد سرزنش قرار داده و تنها رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هستند که با آمریکا همراه بوده اند و در مقابل، کشورهای دنیا و جامعه بین المللی با ایران همراه بوده و پایبندی ایران به تعهدات در توافق هسته ای را تحسین کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در جنگ اقتصادی در برابر دشمن ایستاده است، خاطرنشان کرد: در چنین مقطع حساسی باید دفاع از منافع ملی را در اولویت بدانیم و دولت در این شرایط خاص بیشتر به حمایت اقشار مختلف مردم و نخبگان نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: در این شرایط هرکس باید وظیفه خود را بشناسد و به آن عمل کند و نخبگان و افراد موثر باید آگاه سازی جامعه را به عنوان یک اصل مهم مد نظر قرار دهند.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همکاری دستگاه های خارج از قوه مجریه برای پیشبرد سیاست های دولت در استان هرمزگان در حد اعلا قرار دارد، بیان داشت: خوشبختانه نمایندگان مجلس، سپاه، ارتش، ائمه جمعه و دیگر نهادها در کنار مجموعه مدیریت دولت در استان هرمزگان قرار دارند تا سیاست ها به خوبی اجرایی شوند.

وی گفت: اهداف مجموعه دولت و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز کاملا منطبق و در راستای توسعه استان هرمزگان است و در این راستا تعامل و هماهنگی دو طرف نیز بسیار مهم است.

استاندار هرمزگان افزود: همه باید تلاش کنیم تا فضای وحدت و همدلی در هرمزگان تقویت شود تا گام های مفید و موثری در استان برداریم و در این مدت نیز آرامش و تعامل میان مدیریت عالی استان و نمایندگان مردم در مجلس وجود داشته و همه علاقه مند به کار و تلاش برای توسعه استان هستیم.

همتی اظهار داشت: برای تغییرات مدیریتی نیز در هر مجموعه ای که نیاز به ترمیم در جهت بهبود روند کار وجود داشته باشد، ورود می کنیم و تغییر انجام می شود و در انتصابات نیز ملاک ما شایسته سالاری است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از نیروهای خوب استفاده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه