English

فرماندار قصرشیرین:

کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملی است

تاتار گفت: باید قبل از تبدیل‌شدن آسیب های اجتماعی و مشکل به بحران اجتماعی، راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن توسط دستگاه‌های متولی ارائه شود.

کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مرادعلی تاتار افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملی و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی است که در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی، همه و به‌ویژه متولیان امور فرهنگی باید برنامه آموزش‌های مهارت‌های زندگی را در دستور کار قرار دهند.

وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان مهم‌ترین سرمایه‌ها و عنصر پیشرفت و توسعه یک کشور هستند که باید به مشکلات آن‌ها به‌صورت جدی توجه شود.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: متأسفانه با گسترش فضای مجازی و گرایش این قشر پویا و فعال به این فضا، باید برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان موردتوجه بیش‌ازپیش قرار گیرد.

تاتار افزود: مناطق حاشیه‌نشین شهر، زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست، مشکلات ناشی از اعتیاد و توجه به امور کارگران از مهم‌ترین مواردی است که باید برای رفع مشکلات فراروی در این بخش راهکار و برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه مردم می‌توانند خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری ایفا کنند، گفت: با توجه به ماهیت نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از احکام دین اسلام است، نقش روحانیان در مساجد و پایگاه‌های دینی می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

شناسایی کانون‌های آسیب اجتماعی، توجه به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی و توجه به مشکلات بانوان، از دیگری مواردی بود که فرماندار قصرشیرین بر آن‌ها تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه