English

پایگاه سلامت اجتماعی شهرک سجادیه کرمانشاه افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه در مراسم افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی شهرک سجادیه کرمانشاه گفت: طرح ایجاد پایگاه سلامت اجتماعی در تمام ناطق حاشیه ای کرمانشاه اجرا می گردد.

پایگاه سلامت اجتماعی شهرک سجادیه کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر امید قادری از راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در تمام نقاط حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر تنها محله "آقاجان" پایگاه سلامت اجتماعی ندارد که با راه اندازی پایگاه در این محله، تمام مناطق حاشیه شهر کرمانشاه صاحب پایگاه سلامت اجتماعی می‌شوند.

وی در حاشیه افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی شهرک سجادیه اظهار داشت: این پایگاه، بیست و ششمین پایگاه سلامت اجتماعی در سطح استان است که به عنوان پایگاه مدنی مردم می‌توانند برای دریافت راهنمایی، گرفتن اطلاعات یا خدمات اولیه در ارتباط با مسائل اجتماعی، فردی، حقوقی و... به آنجا مراجعه کنند.

قادری یادآور شد: پایگاه سلامت اجتماعی یک مکان اداری نیست، بلکه مرکزی برای حضور اجتماعی و ملاقات مردم و جایی برای تبادل نظر و برنامه ریزی برای منطقه و محله و مشارکت در بهبود امور است.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه هدف از تاسیس پایگاه‌های سلامت اجتماعی را پیشگیری از آسیب های اجتماعی، شناسایی آسیب‌های محلی، برگزاری مراسم محله محور به منظور ارتباط نزدیک مردم و مسئولین و مداخلات تخصصی در آسیب‌های محله عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از سه سال پیش برنامه ریزی‌های مختلفی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور انجام شد و مقام معظم رهبری شخصا در این حوزه ورود پیدا کردند.

قادری ضمن تاکید بر روند رو به کاهش آسیب های اجتماعی کرمانشاه با اقدامات گسترده ای همچون ایجاد پایگاه سلامت اجتماعی، اعلام داشت: از سه سال پیش و با شروع این برنامه‌ها تحول بزرگی را در بحث آسیب‌های اجتماعی کشور شاهد بوده ایم و سازمان بهزیستی نیز به عنوان یک دستگاه تخصصی در بحث مداخلات در آسیب‌های اجتماعی ورود کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی