English

بانوی فوتبالیست و ملی پوش سقزی برترین بازیکن لیگ برتر بانوان ایران شد

کویستان خسروی بانوی فوتبالیست و ملی پوش سقزی طی مراسمی در برج میلاد تهران بە عنوان برترین بازیکن لیگ برتر بانوان ایران انتخاب شد.

بانوی فوتبالیست و ملی پوش سقزی برترین بازیکن لیگ برتر بانوان ایران شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ بانوی فوتبالیست و ملی پوش سقزی برترین بازیکن لیگ برتر بانوان ایران شد.

بر اساس این گزارش ،مراسم برترین های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران در فصل 97-96 شامگاه روز یکم مردادماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم از برترین‌های تیم های لیگ های دسته اول، دسته دوم و سوم، فوتسال، بازیکنان فوتبال و فوتسال بانوان، فوتبال ساحلی،  رده‌های پایه و داوران فوتبال و فوتسال ایران تجلیل و تقدیر شد.

همچنین کویستان خسروی بانوی فوتبالیست و ملی پوش سقزی با ارائه بازی های قابل قبول در رقابت های لیگ برتر فصل 97-96 از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بە عنوان برترین بازیکن لیگ برتر بانوان ایران انتخاب شد و با حضور مسئولان رده بالای فوتبال کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

خسروی در تیم‌های فوتبال لیگ برتری شن سای ساوه، عقاب مازندران و پیکان تهران به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است و عنوان اول لیگ برتر را همراه با تیم شهرداری بم در آلبوم افتخارات خود دارد.

این فوتبالیست کردستانی نایب قهرمانی دانشجویان جهان، عناوین اول و دوم رقابت های غرب آسیا و حضور 12 سال در اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه