English

همزمان با سایر جایگاههای کشور ؛

اجرای طرح پیش پرداخت کارمزد در کلیه جایگاه های سوخت استان گیلان

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از اجرای طرح پیش پرداخت کارمزد در کلیه جایگاههای استان گیلان همزمان با سایر جایگاههای کشور خبر داد.

اجرای طرح پیش پرداخت کارمزد در کلیه جایگاه های سوخت استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر عباسی، با بیان اینکه اجرای این طرح درپرداخت مردم هیچ تغییری ایجاد نمی کند گفت:  براین اساس سوخت بنزین با رقم ۹۶۰ تومان به جایگاه‌دار فروخته می‌شود و جایگاه‌دار فرآورده را با نرخ تکلیفی ۱۰۰۰ تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند و تفاوت ۴۰ تومانی آن را در هنگام سوخت گیری به عنوان کارمزد دریافت می‌کند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان افزود: به ازای هر یک لیتر بنزین ۴۰ تومان و برای هر یک لیتر نفت گاز (گازوئیل) ۱۳۵ ریال پیش‌پرداخت به جایگاهدار تعلق می گیرد.

عباسی ادامه داد: با اجرای این طرح جایگاه‌داران  بخشی از کارمزد خود را سریع‌تر و همزمان با خرید سوخت دریافت می‌کنند در حالیکه در زمان گذشته کارمزد جایگاه‌داران به صورت یک جا در پایان هر ماه محاسبه می‌شد.

عباسی خاطر نشان کرد: مصوبه اجرای این طرح امسال با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه در آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه کل کشور گنجانده شده است.

استان گیلان دارای ۱۸۴ باب جایگاه فعال است

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  یادآور شد: استان گیلان دارای ۱۸۴ باب جایگاه فعال است که تاکنون نظام کارمزدی در جایگاه های سوخت اعمال می شد که از امروز ( اول مرداد ۹۷ ) این نظام به حق العمل کاری تغییر یافت و جایگاه داران زمانی که از نازل جایگاه سوخت را تحویل مشتری  می دهند کارمزد خود را در همان زمان به صورت نقدی دریافت می کنند.

اجرای این طرح با حضور مدیر، معاونین و روسا و کارکنان فروش نواحی درانبار ونواحی ۹گانه (مرکزی رشت، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا، انزلی، لاهیجان، رودبار و رودسر) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اجرایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه