English

در سال گذشته صورت گرفت؛

حدود ۹ هزار زائر از چهار کشور از طریق آستارا به کشور عراق اعزام شدند

فرماندار آستارا در نخستین جلسه ستاد اربعین حسینی این شهرستان گفت: در سال گذشته حدود ۹ هزار نفر زائر از چهار کشور از طریق مرز زمینی آستارا به کشور عراق اعزام شدند که حضور آنان در خاک سرزمینی ما به ویژه آستارا اثرات مفید بسیاری داشته است.

حدود ۹ هزار زائر از چهار کشور از طریق آستارا به کشور عراق اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس رنجکش در نخستین جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های این پیاده روی، رونق گردشگری مذهبی است که برکات بسیاری برای منطقه دارد.

وی ادامه داد: جدای از شرکت زائران داخلی در پیاده‌روی جهانی اربعین حسینی آستارا به دلیل شرایط مرزی بودن و پذیرش زائرین خارجی نقش مهم و محوری در این اقدام فرهنگی و مذهبی دارد.

فرماندار آستارا یادآور شد: در سال گذشته حدود ۹ هزار نفر زائر از چهار کشور از طریق مرز زمینی آستارا به کشور عراق اعزام شدند که حضور آنان در خاک سرزمینی ما به ویژه آستارا اثرات مفید بسیاری داشته است.

ستاد اربعین حسینی استارا

به گفته وی؛ باید تلاش کنیم تا با در نظر گرفتن سیاست های کلان نظام و منافع ملی با ارائه خدمات مطلوب و مناسب زمینه‌های حضور بیشتر گردشگران مذهبی به ویژه خارجی را در آستارا و استان گیلان فراهم کنیم. فرماندار آستارا از کلیه دستگاه‌های اجرایی و مردم شهرستان خواست تا در اجرای برنامه‌های ستاد اربعین حسینی آستارا همکاری و مشارکت داشته باشد.

تشکیل هفت کمیته در ایام حضور زائران

رنجکش یادآور شد: بر اساس تجربیات گذشته در این جلسه هفت کمیته فرهنگی، تبلیغی و استقبال، پشتیبانی، انتظامی، حمل و نقل، خدمات بهداشت و درمان، مشارکت های مردمی  تشکیل شده است که  در ایام حضور زائران فعالیت خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی