English

معاون اقتصادی رئیس جمهور در سفر لرستان:

حمایت از نخبگان وظیفه دولت است

محمد نهاوندیان در جمع فعالان اقصادی، فرهنگی و اجنماعی لرستان، گفت: حمایت از نخبگان وظیفه دولت است.

حمایت از نخبگان وظیفه دولت است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در نشست با فعالان اقصادی، فرهنگی و اجنماعی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، گفت: برای اشتغال روستایی یک ونیم میلیارد دلار در نظر گرفته شده که بخشی از آن برعهده صندوق کارآفرینی امید است و لرستان باید از این ظرفیت استفاده کند و به تکیمل طرح ها سرعت بخشد.

وی ادامه داد: طرح بازآفرینی شهری مورد تاکید رییس جمهوری بوده که در آن نگاه محله محور اشتغال زایی، رونق افزایی و توجه به بخش خصوصی مد نظر است.

نهاوندیان گفت: ظرفیت‌های حاکمیتی در دولت، مجلس و قوه قضاییه برای میدان آوردن امکانات آماده تر از هر زمانی بوده و انگیزه مدیریت بخش عمومی از هر زمان دیگر بیشتر است.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی سرمایه نخبگان استانی اظهار داشت: روحیه خودباوری برای ایجاد ظرفیت قدرشناسی از نخبگان باید در استان لرستان افزایش یابد.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری افزود: هر وقت در تاریخ اقتصاد این کشور متوسط رشد میان مدت بیش از پنج درصد افزایش یافت برای این کشور حادثه سازی کردند چراکه نمی خواهند این کشور رشد درازمدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی بهترین ظرفیت را برای تولید محتوا در اختیار ما قرار داده است، افزود: این فضا فوایدی از جمله اطلاع رسانی دارد اما می تواند به گسترش برخی شایعات دامن بزند.

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار دولت است

نهاوندیان حمایت از نخبگان را وظیفه دولت دانست و اظهار داشت: دولت در حمایت از شرکت های دانش بنیان در 4 سال گذشته موفق عمل کرده و حمایت از ابتکارات این شرکتها در دستور کار است.

محمد نهاوندیان در سفر به استان لرستان

حوزه گردشگری در صندوق توسعه ملی مورد توجه قرار گرفته است

وی افزود: حوزه گردشگری یکی دیگر از حوزه‌هایی است که در صندوق توسعه ملی مورد توجه قرار گرفته و حلقه رابط بین اقصاد، فرهنگ و تاریخ است.

گفتنی است، مسائل بانکی، بیمه و مالیاتی فعالان اقتصادی لرستان امروز در حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و هیات همراه در 5 کارگروه مالیاتی، بازآفرینی شهری پایدار، تامین اجتماعی، بانکی، ارتقای سیستم‌های کشت، نگهداری، بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی و کارگروه کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان بررسی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه