English

ملکی خبر داد:

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه به میزبانی قم

رییس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه(س) گفت: نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه ویژه خبرنگاران و با حضور هشت تیم از استان های مختلف به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه به میزبانی قم

غلامرضا ملکی در گفتگو با خبرنگار موج، با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه بویژه شهید مهدی شریفی به میزبانی استان قم، در سخنانی اظهار کرد: تاکنون مسابقات مختلفی ویژه خبرنگاران به صورت داخلی در استان های مختلف برگزار شده است ولی موسسه فرهنگی ورزشی  رسانه گستر کریمه(س) برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات کشوری ویژه خبرنگاران کرده است.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون برنامه های متنوع و عام المنفعه ای با حضور خبرنگاران قمی  برگزار کرده است که مهمترین آن ها می توان به برگزاری دو بازی دوستانه بین تیم خبرنگاران قمی و تیم هنرمندان کشور و همچنین یک مسابقه با تیم یاران علی دایی ویژه آزاد سازی زندانیان نیازمند اشاره کرد.

رییس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه(س)  با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر ویژه خبرنگاران قمی، تصریح کرد: سال گذشته سومین دوره مسابقات فوتسال ویژه خبرنگاران قمی برگزار شد که با استقبال کم نظیر رسانه های قم همراه بود.

وی  گفت: از سال گذشته ایده برگزاری مسابقات کشوری خبرنگاران در هیئت مدیره موسسه مطرح که با استقبال خوبی از سوی اعضا هیئت مدیره همراه شد و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات صورت گرفت.

ملکی با اشاره ه اینکه البته برگزاری مسابقات به صورت کشوری مستلزم به تامین منابع مالی بسیار زیاد بوده است، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که کشور به آن دچار شده است هیئت مدیره موسسه این تصمیم را گرفت که نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه با حضور استان های همجوار قم برگزار شود و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مسابقات در سال های بعد به صورت کشوری صورت گیرد.

وی  ادامه داد: خوشبختانه برگزاری این مسابقات با استقبال خوبی از سوی استان های همجوار صورت گرفته است و این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

رییس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه(س)  با اشاره به استقبال کم نظیر مسؤولان کشوری و استانی از این مسابقات، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم نخستین دوره این مسابقات را هر چه با شکوه تر برگزار کنیم تا از سال های بعد این مسابقات در تقویم ورزشی وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه برای نخستین بار است که به این شکل در کشور برگزار خواهد شد می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد و امیدواریم تمامی دستگاه های دولتی و صنف های رسانه ای کشوری و استانی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات تعامل سازنده داشته باشند.

ملکی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات در شهریورماه سال جاری، تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته خبرنگار برنامه های متنوعی ویژه خبرنگاران در استان های مختلف برگزار خواهد شد هیئت مدیره موسسه  و ستاد برگزاری این مسابقات تصمیم گرفتند تا این مسابقات در شهریور و زمانی که خبرنگاران دغدغه کاری کمتری دارند برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه