English

مسیر سبز ییلاقی ماسال در یک قدمی ثبت به عنوان اثر ملی

بخشدار مرکزی ماسال از احتمال قریب الوقوع معرفی مسیر سبز ییلاقی ماسال به عنوان یکی از آثار ملی خبر داد.

مسیر سبز ییلاقی ماسال در یک قدمی ثبت به عنوان اثر ملی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد  ابروفراخ گفت:  با تلاش گروهی را که در سازمان میراث فرهنگی ثبت آثار ملی انجام می‌دهند و در خیلی کشور‌های دیگر از آن‌ها به عنوان کارشناس استفاده می‌کنند دعوت به منطقه کردیم و این ۳۸ کیلومتر راه سبز را جزو لیست پرونده‌های سبز سال مالی گذاشتند.

ابرو فراخ افزود: الان این پرونده جزو پرونده‌هایی است که در حال مطرح شدن است که ان شاالله تا ۲-۳ ماه آینده به عنوان یکی از آثار ملی به ثبت برسد.

وی همچنین در خصوص آخرین شرایط شهرستان ماسال در خصوص نظم و ساماندهی جمع آوری زباله گفت: این شهرستان با اقداماتی از جمله نصب سطل‌های زباله مدرن و پرتعداد، سرویس‌های بهداشتی مجهز، گیت‌های ورودی هدفمند با مشارکت حداکثر مردمی در حفظ پاکیزگی ماسال تغییر فراوانی کرده که جرقه آن از جایی شروع شد که نامه‌ای از محیط زیست به دست ما رسید.

ابروفراخ از روند ورود تعاونی دهیاری‌ها به این موضوع این طور گفت: مصوبه مورد نظر مصوبه شورای بخش، کمیسیون پسماند شهرستان که مسئولیت آن با فرمانداری ادارات و شهرستان ها، محیط زیست، جهاد کشاورزی و سازمان‌های آب، گاز و برق و تلفن و … بود به حساب می‌آمد و به سرعت این موضوع را مصوب کردند که برای ییلاقات ماسال تعاونی دهیاری‌ها ورود کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه