English

با حکم شعبه ۶ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان رشت؛

سپیدورد رشت به محمد نوین با سرمربیگری خداداد عزیزی رسید

دادگاه بدوی با بررسی مجموع اوراق پرونده مالکیت سپیدرود و اظهارات اصحاب دعوی و وکلای آنان، رای بر رد دعوی خواهان صادر کرد.

سپیدورد رشت به محمد نوین با سرمربیگری خداداد عزیزی رسید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، دادگاه بدوی با بررسی مجموع اوراق پرونده مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و اظهارات اصحاب دعوی و وکلای آنان، رای بر  رد دعوی خواهان صادر کرد.

شعبه 6 دادگاه عمومی حقوقی شهرستان رشت در خصوص دادخواست آقای جواد تن زاده مبنی بر ابطال رای داوری (اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان) و به تبع آن لغو صدور پروانه مالکیت به نام آقای محمد نوین به تاریخ 97/4/27 تشکیل جلسه داده و با بررسی مجموع اوراق پروند و مستندات اصحاب دعوی و وکلای آنان، خواسته آقای تن زاده را موجه ندانسته و درخواست ابطال رای داوری ایشان را مردود  اعلام کرد.

این حکم در صورت تجدید نظر خواهی از سوی تن زاده و تایید آن در مرجع مذکور قطعی و نهایی خواهد بود.

نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان و مالک سابق سپیدرودی ها یعنی میرشهاب مومنی با تایید این خبر گفت: در حالی که پیش از این در رای داوری عنوان شده بود تیم به من برگردد آقای تن زاده تودیع قرار کرده بودند و به این دلیل رای داوری متوقف شد تا به مستندات بیشتری در این باره پرداخته شود.

زمان رسیدگی به این مستندات روز 27 تیرماه بود و پس از آن نیز صبح امروز رسما نتیجه آن اعلام شد و بدین ترتیب دادگاه توقف را از رای داوری را برداشت و بدین ترتیب همان رای عنوان شده یعنی بازگشت تیم به مومنی و البته مالک جدید تایید شد.

بدین ترتیب تیم سپیدرود تحت مالکیت محمد نوین با سرمربیگری خداداد عزیزی به کار خود ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی