English

فرماندار مسجدسلیمان:

مسجد سلیمان با قدمت یک قرن، شبکه فاضلاب ندارد!

فرماندار مسجدسلیمان سلیمان در جلسه شورای اداری مسجد سلیمان گفت: مسجدسلیمان تنها شهری است که با یک صد سال قدمت حتی یک متر شبکه فاضلاب هم ندارد.

مسجد سلیمان با قدمت یک قرن، شبکه فاضلاب ندارد!

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علیرضا گروئی در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان که امروز (30 تیرماه) با حضور سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: زمانی بسیاری از اولین‌های کشور در شهرستان مسجد سلیمان رخ می‌داد به طوری که اولین فرودگاه کشور در این شهرستان ایجاد شده است.

وی گفت: حتی در همین شرایط فعلی مسجدسلیمان نقش و جایگاه مهمی در کشور و استان خوزستان دارد، از جمله تولید نفت، وجود دو سد مهم در اطراف آن و نقشی مهمی که در دفاع مقدس داشت.

فرماندار مسجد سلیمان عنوان کرد: مردم این شهر در حالی که نرخ بیکاری آن در ابتدای سال 92 رقم 43.5 درصد بود، 74 درصد به دولت رای دادند و این در صدر جدول بوده است.

گروئی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم در کنار مردم باشیم و اعتماد نسبی آنان را داشته باشیم، اظهار کرد: شاید مسجدسلیمان از لحاظ مشکلات یکی از گرفتار ترین شهرهای ایران باشد اما مردم دولت را باور و همراهی کردند. ما سعی کردیم در مسیر رفع مشکلات گامهای درستی برداریم و بخشی از عقب‌ماندگی ها را جبران کنیم.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: مسجدسلیمان تنها شهر با یک صد سال قدمت است که یک متر شبکه فاضلاب هم ندارد. 58 درصد مدارس ما فرسوده‌‌اند و نیاز به بازسازی دارند. در حوزه آب وضع شاخصهای ما از نرم استانی عقب تر است و وضعیت راه‌ها نیز به همین شکل است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه