English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

قاریان و فعالان قرآنی باید نقش موثری در جنگ اقتصادی ایفا کنند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: وظیفه قاریان و فعالان قرآنی این است که با صداهای زیبا و دل‌نشین خود در تمام محافل قرائت آیات شریفه‌ای که دال بر اقتصاد و معیشت مردم دارد را برای مردم قرائت کنید.

قاریان و فعالان قرآنی باید نقش موثری در جنگ اقتصادی ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا صادقی در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در اصفهان اظهار داشت: قاریان، حافظان، مربیان و داوران قرآنی انسان‌های خوب خدا هستند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات مصادف با دهه کرامت شده است، گفت: استان اصفهان همیشه در مباحث قرآنی جز سرآمدان کشور بوده است؛ قریب به 10 درصد از افرادی که در طرح آزمون سراسری قرآن کریم شرکت کرده‌اند از استان اصفهان بوده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: بیش از 34 هزار نفر در مرحله شهرستانی شرکت کرده و 571 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند؛ تعداد داوران در بخش برادران 12 نفر و 15 نفر داور نیز در بخش خواهران فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با آرامش و شرح صدر شرکت‌کنندگان برگزار شد، اظهار امیدواری کرد: کسانی که توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند در آن مرحله هم به‌خوبی بدرخشند و به‌خوبی از دین شهدا، ایثارگران و جانبازان استان اصفهان بربیایند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان از چهار امامزاده در سطح استان اصفهان پخش زنده تلاوت قرآن کریم از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‌شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام رهبری اظهار داشت: ایشان به جنگ اقتصادی بارها پرداخته‌اند؛ وظیفه شما قاریان به‌جز تدبر در قرآن در لبیک گفتن به این فرمایش مقام معظم رهبری چیست؟ وظیفه شما این است که با صداهای زیبا و دل‌نشین خود در تمام محافل قرائت آیات شریفه‌ای که دال بر اقتصاد و معیشت مردم دارد را برای مردم قرائت کنید تا در مسئولان، انقلابی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم به وجود آید و نقش مؤثری در این زمینه داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه