English

معاون فرماندار ماسال اعلام کرد:

تصویب ۱۶۳ طرح اشتغال زایی در کارگروه اشتغال ماسال

معاون فرماندار ماسال اعلام کرد: 163 طرح اشتغال زایی در زمینه های گردشگری، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و شیلات مورد تصویب کارگروه اشتغال شهرستان ماسال قرار گرفت.

تصویب 163 طرح اشتغال زایی در کارگروه اشتغال ماسال

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، قربان خوشحال در جلسه ی کارگروه اشتغال شهرستان ماسال با تاکید بر لزوم پی گیری جدی پروژه های طرح تکاپو، گفت: هدف از استمرار جلسات کارگروه اشتغال، جذب حداکثری تسهیلات برای طرح های ثبت نامی در سامانه کارا است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش و پی گیری اعضای کارگروه اشتغال بتوانیم گامی موثر در راستای رفع مشکلات بیکاری شهرستان برداریم.

در ادامه این جلسه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ماسال، اظهار داشت: تا کنون در مجموع 1250 متقاضی طرح اشتغال زایی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که از یان تعداد 1113 مورد در زمینه اشتغال روستایی و 137 مورد اشتغال فراگیر می باشد.

روشن افزود: تا کنون 121 طرح در مرحله ی معرفی به بانک، 128 طرح در دست بررسی توسط بانک های عامل، 12 مورد تصویب نهایی و به 5 طرح نیز تسهیلات اشتغال زایی اهدا شده است.

در ادامه این جلسه 163 طرح شامل طرح های گردشگری، خدماتی، صنعتی، کشاورزی وشیلات  مورد تصویب کارگروه اشتغال شهرستان قرار گرفت.

تصویب تسهیلات تا سقف 50 مییلیون تومان برای نانوایی هایی که در سامانه کارا ثبت نام می کنند از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی