English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

تقویت روحیه ظلم ستیزی از جمله ثمرات ارزشمند زیارت بقاع متبرکه است

نماینده ولی فقیه در گیلان تقویت روحیه ظلم ستیزی را از جمله ثمرات ارزشمند زیارت بقاع متبرکه عنوان کرد و افزود: تقویت روحیه مقابله با جهل و ناآگاهی، از دیگر ثمرات زیارت و توجه به بقاع متبرکه است چراکه مردم را با معارف دینی آشنا می کند.

تقویت روحیه ظلم ستیزی از جمله ثمرات ارزشمند زیارت بقاع متبرکه است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز پنجشنبه در آیین تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه استان گیلان که در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه برگزار شد، اظهار کرد: تقویت ظرفیت های معنوی و فرهنگی بقاع متبرکه، رشد و تکامل جامعه اسلامی را به همراه دارد و باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان تقویت روحیه ظلم ستیزی را از جمله ثمرات ارزشمند زیارت بقاع متبرکه عنوان کرد و ادامه داد: تقویت روحیه مقابله با جهل و ناآگاهی، از دیگر ثمرات زیارت و توجه به بقاع متبرکه است چراکه مردم را با معارف دینی آشنا می کند.

جامعه ای که مردم آن آگاه نباشند، به جهل و ناتوانی دچار می شوند

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: جامعه ای که مردم آن آگاه نباشند، به جهل و ناتوانی دچار می شوند و امامزادگان کوشیدند جامعه اسلامی را از جهل و ناآگاهی رها سازند.

وی با اشاره به تلاش های نظام سلطه برای کشاندن امت اسلامی به نا آگاهی گفت: مردم ایران اسلامی، پیرو ولی فقیه هستند و همین امر، موجب شده تا زورگویان نتوانند آنان را فریب دهند.

آیت الله فلاحتی  با اشاره به اهمیت روحیه بدعت ستیزی گفت: ائمه اطهار (ع) همواره در تلاش بودند تا از شکل گیری بدعت های جدید و خرافات بین مردم جلوگیری کنند و لازم است به طور جدی با خرافات مقابله شود.

بقاع متبرکه و حرم مطهر امام زادگان باید موجب اتحاد و وحدت بین مسلمانان باشد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت تاکید کرد: باید بقاع متبرکه و حرم مطهر امام زادگان و فرزندان ائمه اطهار (ع) موجب اتحاد و وحدت بین مسلمانان باشد.

حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز در این آیین، با اشاره به نقش امامزادگان در پاسداری از ارزش های اسلامی گفت: باید بسترهای حضور مردم در بقاع متبرکه به عنوان قطب های مهم فرهنگی هرچه بیشتر فراهم شود.

وی به وجود هشت هزار بقعه متبرکه در کشور اشاره و اضافه کرد: گیلان نیز 940 بقعه متبرکه دارد و باید بکوشیم از ظرفیت های آنها در جهت رشد معنوی استان استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه