English

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس:

امام رضا (ع)، مهارت های ارتباطی را به ما یاد داده است/ گشاده رویی و خوش رویی، زندگی را شیرین می کند

مدیر کل کانون پرورش فکری فارس تأکید کرد: امام رضا (ع)، مهارت های ارتباطی را به ما یاد داده است و این رویه باید در آموزش های کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به خوبی دیده شود.

امام رضا (ع)، مهارت های ارتباطی را به ما یاد داده است/ گشاده رویی و خوش رویی، زندگی را شیرین می کند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، زهرا افتخاری امروز پنجشنبه در حاشیه اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان فارس توانستند با ارادت به امام رضا (ع)، باور دینی و احساس خود را به خوبی نشان دادند، اظهارداشت: امام رضا (ع)، مهارت های ارتباطی را به ما یاد داده است و این رویه باید در آموزش های کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به خوبی دیده شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با بیان اینکه حس همدلی و وحدت بین خواهر و برادر را به خوبی می توان در رابطه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مشاهده کرد، گفت: حضرت معصومه (س)، زینب وار خود را برای یاری امام رضا (ع) می رساند و رنج سفر را تحمل می کند.

افتخاری ادامه داد: فعالیت های شکل گرفته باید در زمینه آموزشی باشد و باید بتوانیم کیفیت را به محتوای کانون پرورش فکری بیافزاییم تا از این طریق روح نشاط، امید و شادی را در میان کودکان و نوجوانان جاری سازیم که در این خصوص من وظیفه دارم از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان فارس توانستند با ارادت به امام رضا (ع)، باور دینی و احساس خود را به خوبی نشان دادند، اظهارداشت: امام رضا (ع)، مهارت های ارتباطی را به ما یاد می دهد و این رویه باید در آموزش های کانون به خوبی دیده شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با تأکید بر اینکه باید با تأسی از امام رضا (ع)، توکل به خداوند داشته باشیم و قلب هایمان را برای خداوند خالی کنیم، اضافه کرد: گشاده رویی و خوش رویی، زندگی را شیرین می کند و نماز را همواره باید به عنوان رابطه ای با خالق یکتا، مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش موج، شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با معرفی برگزیدگان استانی به کار خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه