English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد:

استفاده از توان نخبگان جوان برای تبیین دستاوردهای نظام

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست هم‌اندیشی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان بیان کرد: از توان نخبگان جوان و ایده‌های نو برای تبیین هرچه بهتر دستاوردهای چهل ساله نظام بهر‌مند خواهیم شد.

استفاده از توان نخبگان جوان برای تبیین دستاوردهای نظام

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، ولادت با سعادت کریمۀ اهل‌بیت حضرت معصومه(س) و شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، گفت: ان شاء الله خداوند منان همه خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از رهروان واقعی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) قرار دهد تا بتوانیم دین خود را به انقلاب اسلامی این عطیه الهی ادا کرده و تکلیف خود را در دفاع از حریم ولایت به‌درستی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه همه ساله ستادی تحت عنوان «ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی» با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل می‌گیرد، تصریح کرد: در سال‌جاری و به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر آن ستاد، شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز به ریاست نماینده ولی فقیه در گیلان تشکیل و جلساتی نیز برگزار شده است.

نشست هم اندیشی پیروزی انقلاب

شورا به سیاستگذاری مسائل کلی و اساسی پیرامون موضوع چله انقلاب اسلامی می‌پردازد

وی  با بیان اینکه این شورا به سیاستگذاری مسائل کلی و اساسی پیرامون موضوع چله انقلاب اسلامی می‌پردازد، افزود: دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا، قالب‌های عملیاتی را احصا، شناسایی و اجرا می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اعلام رضایت از روند تشکیل و فعالیت شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: متاسفانه بی‌مهری‌هایی توسط برخی از مدیران و مسئولان استان که انتظار می‌رفت فعال‌تر عمل کنند، وجود دارد.

در دین مبین اسلام نگاه ویژه‌ای به عدد چهل شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه از نظرات و پیشنهادات همۀ کسانی که برای تعالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دغدغه دارند، استقبال خواهیم کرد، گفت: از توان نخبگان جوان و ایده‌های نو برای تبیین هرچه بهتر دستاوردهای چهل ساله نظام بهر‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به اشارات قرآنی و روایی در خصوص  پر رمز و راز بودن عدد چهل، اظهار کرد: در دین مبین اسلام نگاه ویژه‌ای به عدد چهل شده است و آیۀ «وَوَاعَدْنَا مُوسَىٰ ثَلَاثِینَ لَیْلَهً وَأَتْمَمْنَاهَا بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِیقَاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِینَ لَیْلَهً…» این اهمیت را به خوبی نشان می‌دهد.

عدد چهل نشانۀ پختگی، بلوغ و استواری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، تصریح کرد: عدد چهل نشانۀ پختگی، بلوغ و استواری است و انقلاب اسلامی ایران با همه پیچ و خم‌هایی که به سلامت پشت‌سر گذاشته، وارد چهل سالگی خود شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام در حال توطئه به‌منظور آسیب‌رسانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند تا از حلاوت آن بکاهند، افزود: دشمنان تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند تا با دسیسه‌ها و توطئه‌های شیطانی خود شیرینی چله انقلاب را به کام مردم تلخ کنند و حس ناامیدی را در جامعه گسترش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی