English

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان؛

استاژ دفاع شخصی در مشهد برای ورزشکاران برگزار می شود

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان از برگزاری یک دوره استاژ فنی رسمی دفاع شخصی در مشهد خبر داد.

 استاژ دفاع شخصی در مشهد برای ورزشکاران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری دوره بازآموزی فنی دفاع شخصی  زیر نظر فدراسیون کشوردر مشهد خبر داد.

حسین محمودی گفت: با توجه به توسعه و پیشرفت تکنیکی روز افزون دفاع شخصی در کشور تلاش داریم یک دوره بازآموزی ویژه مربیان و دارندگان کمربند های مشکی دان یک به بالا این رشته رزمی در مشهد برگزار کنیم.

وی با اشاره به ساماندهی مطلوب رشته دفاع شخصی ذیل فعالیتهای دیگر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان، افزود: بر اساس برنامه ریزی های کمیته دفاع شخصی هیات، این استاژ فنی با نظارت فدراسیون در روز 5 مرداد ماه در سالن جودو شهید چمران مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با بیان اینکه حضور در این دوره با لباس مشکی مصوب کمیته دفاع شخصی فدراسیون کشور الزامی است، ادامه داد: حضور در این کلاس برای دارندگان مدارک مربیگری و دان الزامی است و در ارزیابی ها و اعزام به دوره های ارتقاء درجه مربیگری و کمربند موثر خواهد بود.
جودو+محمودی

گفتنی است، با نظر وزارت ورزش و جوانان کشور، رشته دفاع شخصی چندین سال است که رسماً به عنوان یکی از رشته های تحت پوشش فدراسیون جودو، جوجیستو و کوراش ساماندهی شده است که  اقدامات خوبی در بخش آموزشی، فنی و مسابقاتی این رشته به صورت سازمان یافته و یکپارچه در هیات های استانی در حال انجام است

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه