English

آغاز به کار شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان گیلان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان را به سمت «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» منصوب کرد.

آغاز به کار شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان را به سمت «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» منصوب کرد.

در متن حکم وزیر علوم آمده است:

با عنایت به مراتب دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و استناد به بند ۲-۴ ماده ۱ اساسنامه مصوب ۲۳ خرداد ۱۳۹۷و نیز پیرو تفاهم‌نامه منعقد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت کشور، به موجب این حکم، به مدت دو سال به سمت «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نخبگان و دانشگاهیان و مردم فرهیخته استان در تحقق اهداف شبکه جامعه و دانشگاه، به ویژه ارتقای گفت‌وگوی ملی برای حل مسائل استان، موفق باشید.

تشکیل کارگروه‌های علمی بر اساس اولویت مسائل استانی، تهیه گزارش‌های مسئله‌شناسانه و سیاست‌محور درباره مسائل توسعه پایدار در سطح استان (در موضوعات کارگروه‌ها)، تهیه گزارش در موردمسائل مهم استانی، شناسایی و شبکه‌سازی نخبگان و متخصصان استانی بر اساس کارگروه‌های علمی، توصیه‌های سیاست‌محور کاربردی درباره مسائل استانی به مراجع ذی‌صلاح استانی، تعامل با دستگاه‌های ذینفع و ذیربط طرف تفاهم از جمله مأموریت‌های واحدهای استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه