English

برترین بانوان وزنه بردار گیلان انتخاب شدند

برترین بانوان وزنه بردار استان گیلان برای حضور در اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور انتخاب شدند.

برترین بانوان وزنه بردار گیلان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رئیس هیات وزنه برداری استان در این خصوص اظهار داشت: رکوردگیری از بانوان وزنه بردار گیلان انجام و هشت وزنه بردار برتر به اولین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور که در مشهد برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
اصغر ابراهیمی افزود: مریم رضی زاده در وزن 48 کیلوگرم، ساقی سپاسگزار در وزن 58 کیلوگرم، زهرا کشاف در وزن 58 کیلوگرم، کیمیا زرساز و سعیده خورا در وزن 63 کیلوگرم به عضویت تیم وزنه برداری بانوان گیلان درآمدند تا در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابند.
وی ادامه داد: همچنین محدثه شمسی در وزن 69 کیلوگرم، مهسا کاظمی در وزن 75 کیلوگرم و محدثه دادی در وزن 90+ کیلوگرم دیگر بانوان وزنه بردار گیلان هستند که در مسابقات کشوری حضور می یابند.
اولین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور از دهم مردادماه سال جاری به مدت پنج روز در مشهد مقدس برگزار می شود و معصومه امانی به عنوان سرمربی و سهیلا احمدزاده به عنوان سرپرست تیم وزنه برداری بانوان گیلان را در این دوره از مسابقات همراهی می کنند.
سال گذشته یک رکوردگیری از بانوان وزنه بردار کشور انجام شد و امسال نیز برای اولین بار مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه