English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد:

فضاهای دانشگاهی در ارتقای سطح روحی و علمی دانشجویان تأثیرگذار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان جانمایی درست در ساخت اماکن آموزشی را مهم دانست و گفت: فضاهای دانشگاهی در ارتقای سطح روحی و علمی دانشجویان تأثیرگذار است و ساخت اماکن آموزشی باید با نگاه به آینده و کاردکرد دراز مدت باشد.

فضاهای دانشگاهی در ارتقای سطح روحی و علمی دانشجویان تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان آرای در جمع مسئولان پردیس فرهنگیان امام علی ( ع ) شهر رشت با اشاره به اهمیت این دانشگاه در جذب و پرورش نیروی انسانی متخصص گفت: با گسترش کمّی و کیفی پردیس های فرهنگیان به رغم نوپا بودن این ظرفیت وجود دارد که 100 هزار دانشجو دانشگاههای کشور جذب شوند.

وی جانمایی درست در ساخت اماکن آموزشی را مهم دانست و گفت: فضاهای دانشگاهی در ارتقای سطح روحی و علمی دانشجویان تأثیرگذار است و ساخت اماکن آموزشی باید با نگاه به آینده و کاردکرد دراز مدت  باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان حفظ و حراست از دارایی ها و فضاهای آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست و بر لزوم گسترش فعالیت ها و افزایش کمی و کیفی برنامه های دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با توجه به ویژگی های اقلیمی و فرهنگی در استان، دانشگاه فرهنگیان با جذب دانشجویان از استان های مجاور می تواند بیش از پیش گسترش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه