English

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی :

برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در دستور کار استان قدس قرار گرفت

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت گفت:برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در دستور کار استان قدس قرار گرفته است.

برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در دستور کار استان قدس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از حمایت این نهاد معنوی از جشنواره «شهر کرامت» و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مردمی در 600 نقطه شهر مشهد خبر داد.
سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری دهه کرامت(شهر کرامت)، در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام خجسته دهه کرامت و میلاد امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام)، به بخشی از برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت اشاره و اظهار کرد: ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی برنامه‌های وسیعی را مختص دهه کرامت در چهار پهنه حرم مطهر، شهر مقدس مشهد، ایران اسلامی و صحنه بین المللی تدارک دیده است.
دهه کرامت

وی برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید را به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های مهم آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت دانست و تصریح کرد: خادمان امام رضا(علیه‌السلام) در سطح ایران اسلامی با حضور در استان و شهرهای کشور و در عرصه بین المللی با حضور در کشورهای مختلف و حمل پرچم بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(ع) شادی معنوی را در نقاط مختلف ترویج و اشاعه می‌دهند.

وی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر برگزاری باشکوه جشن‌های میلاد امام رضا(ع)، افزود: اقدامات و فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در دهه کرامت امسال با محوریت آستان قدس رضوی و همکاری سایر نهادها همچون شهرداری مشهد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، شورای هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تشکل‌های مردمی و ... انجام شده که جلوه آنها در سطح شهر مشهد محسوس است.

بختیاری افزود: تاکنون جشنواره «شهر کرامت»، از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مردم در 600 نقطه شهر مشهد حمایت کرده، ضمن اینکه اقلام ارائه شده در این جشنواره کاملا تولیدات داخلی هستند، بنابراین این جشنواره مصداقی برای حمایت از کالای ایرانی است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی