English

با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت ؛

کلنگ زنی احداث سه واحد صنعتی و افتتاح کلینیک صنعت در کردستان

کلنگ زنی احداث سه واحد صنعتی و افتتاح کلینیک صنعت و سرمایه گذاری در کردستان پنج شنبه هفته جاری با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

کلنگ زنی احداث سه واحد صنعتی و افتتاح کلینیک صنعت در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛باسفر وزیر صنعت،معدن وتجارت به کردستان کلنگ زنی احداث سه واحد صنعتی ونیز افتتاح کلینیک صنعت به انجام خواهد رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان  در گفت وگو با خبرنگار موج کردستان با اشاره به سفر مقام عالی وزارت به استان درروز پنج شنبه هفته جاری گفت: با حضور وزیر صنعت قرار است کلنگ احداث واحدهای تولید آهن اسفنجی شرکت فولاد گستر الماس در شهرستان سقز،واحد تولید گندله آهن شرکت صبا نور در یاسوکند بیجار،تولید ورق گرم فولادی(اسلب) در شهرستان قروه برزمین زده شود.

محمد دره وزمی عنوان کرد: محصول تولیدی این واحد کنسانتره آهن به ظرفیت اسمی دو میلیون، گندله به ظرفیت دو میلیون تن و آهن اسفنی خام هم به ظرفیت یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار این طرح خارجی است، بیان کرد: سرمایه گذاری ارزی این طرح ۲۱۵ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی آن هم ۳ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال است.

وی زمان راه اندازی این طرح را سال ۱۴۰۰ خواند و ادامه داد: مساحت زمین محل اجرای طرح ۱۰۵ هکتار و زیربنا هم ۲۰ هکتار در نظر گرفته شده است.

دره وزمی با اشاره به اینکه مواد اولیه تولید این واحد آهن اسفنجی است، ادامه داد: سرمایه گذاری کل این پروژه ۳ هزار میلیارد ریال وظرفیت اسمی این واحد یک میلیون تن است.

وی زمان راه اندازی این پروژه را سال ۹۹ خواند و بیان کرد: ۷ هکتار زمین با ۱۲ هزار مترمربع زمین برای ایجاد این واحد اختصاص داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی واحد مذکور یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن خواهد بود، اضافه کرد: سرمایه گذاری کل این پروژه ۱۵ هزار میلیارد ریال است.

دره وزمی زمان راه اندازی این طرح را سه سال بعد از آغاز پروژه خواند و عنوان کرد: این واحد در زمینی به مساحت ۲۸۵ هکتار با ۱۸۰ هکتار زیربنا احداث خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه