English

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان:

شرایط سازمان تامین اجتماعی بحرانی نیست

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: درسازمان تامین اجتماعی مشکل نقدینگی داریم اما شرایط تأمین اجتماعی بحرانی نیست.

شرایط سازمان تامین اجتماعی بحرانی نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، محمد گورابی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: ورشکستگی در تأمین اجتماعی معنا ندارد البته این واقعیت وجود دارد که مشکل نقدینگی داریم اما شرایط تأمین اجتماعی بحرانی نیست.

وی افزود: 90 درصد منابع تامین اجتماعی از حق بیمه تامین می شود و دولت در تامین اجتماعی نقش حامی و ناظر را بازی می کند.

گورابی گفت:سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه‌ای است که حمایت از کارفرمایان را وظیفه اصلی خود می داند، اما برای کارفرمایانی که نیازمند باشند با یک توازن دو طرفه بین منابع، کارفرمایان و مستمری بگیران اعتدال را برقرار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به عقلانیت دایم، باید بتوانیم با ایجاد آرامش این شرایط بحرانی را سپری کنیم، سازمان تامین اجتماعی یک سازمان سیاسی و متعلق به هیچ جناحی نیست.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان  ادامه داد: در استان اصفهان میزان منابع کل چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و میزان هزینه ها شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که حدود دو هزار میلیارد تومان کمبود وجود دارد اما تمام تلاش خود را برای راضی نگه داشتن همه می کنیم.

مدیر کل تامین اجتماعی

گورابی با اشاره به قانون بخشیدگی جرائم خوش‌حساب بیان کرد: برای این که دامنه این قانون را گسترده کنیم، بخشنامه اصلاح و تعریف خوش حساب تغییر کرد، برای تمام کارفرماها نامه زدیم و این موضوع را به اطلاع آن‌ها رساندیم،.

وی تصریح کرد: تعداد بیمه شدگان اصلی در استان اصفهان بالغ بر یک میلیون و 203 هزار نفر و بیمه شدگان تبعی یک میلیون و 694 هزار نفر هستند و کل جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی دراستان سه میلیون و 342 هزار نفر هستند.

گورابی افزود:  در سال گذشته نزدیک به 300 میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان اصفهان پرداخت شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان  گفت: امسال در هفته تأمین اجتماعی 50 طرح به افتتاح می‌رسد که توسعه فضای درمانی از جمله اولویت‌ها در این طرح‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه