English

شهردار رشت خواستار شد؛

معاونت های شهرداری به صحن شورا دعوت شوند تا شخصا عملکردهای خود را گزارش دهند/انعقاد قرارداد مطالعات تراموا

شهردار رشت خواستار دعوت معاونت های شهرداری به صحن شورا شد تا شخصاً عملکردهای خود را گزارش دهند.

 معاونت های شهرداری به صحن شورا دعوت شوند تا شخصا عملکردهای خود را گزارش دهند/انعقاد قرارداد مطالعات تراموا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی شهردار رشت در صحن شورا گفت: برای تصفیه خانه شیرابه سراوان در دو روز گذشته دو جلسه در فرمانداری برگزار کردیم و دیوان محاسبات موضوع را بررسی کرد و در نهایت تصمیم بر ادامه کار شرکت طرف قرارداد بود تا کار را تحویل دهد و یک ماه بر اساس قرارداد آزمایشی کار کند و بعد از تاییدیه محیط زیست با پیمانکار مربوط تسویه حساب گردد.

   نصرتی افزود: پرونده ای در دیوان محاسبات تشکیل شده و اگر بعد از آزمایش مشکل نداشت، به دیوان محاسبات گزارش شود تا دوستانی که صورتجلسه را امضا کرده اند، دچار مشکل نشوند.

۲۵ پروژه منابع آن ملی یا استانی است

وی ادامه داد: ۲۵ پروژه داریم که منابع آن ملی یا استانی است و تا پایان ۳۱ تیر قرارداد آن نهایی می شود. هر ۲۵ پروژه اعتبار منابع دولتی را برای اجرا جذب خواهد کرد.

نصرتی در مورد قرارداد تراموا هم گفت: قرارداد مطالعات به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با مشاور آن منعقد شده است.

قرارداد پروژه های عمرانی ملاک بودجه سال جاری است

شهردار رشت ابراز کرد: در مورد قرارداد پروژه های عمرانی نیز ملاک بودجه سال جاری است که ۱۲ پروژه را باید اجرا کنیم. این پروژه ها بررسی و توضیح داده شده است. تقاطع غیر همسطح مصلی را در بودجه داریم و چندین جلسه برای اجرایی کردن آن برگزار کردیم.

نصرتی در مورد مشکلات مالکیت تالاب عینک هم گفت: جلسه برای تالاب عینک داشتیم برای رفع اختلاف مالکیت با نمایندگان و شرکت آب منطقه ای و یک مالک خصوصی جلسه برگزار شد و فارغ از بحث های مالکیت قرار شد، بصورت اجاره ای و توافقی کار صورت گیرد. بعد از توافق، جزییات در جلسات مشترک بررسی می گردد.

 نصرتی در مورد جشنواره تئاتر خیابانی و موسیقی خیابانی هم گفت: مدیر پروژه انتخاب کردیم و قرار است هر شب در پیاده راه فرهنگی برنامه هنری داشته باشیم و هفتگی تسویه حساب ها با تایید سازمان فرهنگی با هنرمندان صورت می گیرد و چهارشنبه شب افتتاح نخست آن صورت خواهد گرفت.

 نصرتی همچنین در مورد پرسش یکی از اعضای شورا گفت: مدیران شهرداری اجراییات پلیس ساختمان و... که دچار مشکلات قضایی می شوند، هیچگونه ضمانت ملکی ندارند. تقاضا دارم طی یک لایحه تعدادی از املاک شهرداری به عنوان وثیقه تعیین شود.

وی در مورد کلیات اجلاس آذرماه شهر های خلاق خوراک هم گفت: کلیات تصویب شده و برای بررسی جزییات نیازمند بررسی و تایید اعضای شورا هستیم تا ریز هزینه ها را مشخص نماییم تقاضا دارم، نمایندگانی از طرف شورا مشخص شود تا جزییات را به اتفاق عضو شورا بررسی نماییم.

هنوز به تصمیم خاصی نرسیده ام

شهردار رشت در مورد انتقال خود به وزارت کشور نیز توضیح داد: با توجه به تماس ها و مذاکرات و استعلام ها، امکان این انتقال وجود داشته است اما بنده کاری را که آغاز کرده ام ادامه می دهم و هنوز به تصمیم خاصی نرسیده ام.

 نصرتی در مورد مودیان و طلبکاران نیز گفت: به لحاظ حقوقی نمی توانیم اسامی را منتشر کنیم ولی می توانیم محرمانه به شورا گزارش دهیم.

وی در مورد لیست پاداش ها و کمیته انتصاب مدیران هم گفت: قبلا به شورا گزارش شده است. چند بار هم قرار شد کمیته انتصابات ایجاد کنیم ولی در عمل با واقعیت های موجود نمی توان کاری از پیش ببرد. اگر فکر می کنید کمیته انتصابات در رشت پاسخگو خواهد بود و تحت فشار انتصابات صورت نمی گیرد، می توان یک روزه این کمیته را ایجاد کرد.

 نصرتی در مورد تحقق بودجه نیز گفت: برخی ردیف های بودجه نظیر فروش اموال و دریافت وام و تسهیلات طبیعتاً در هر ماه وصول نمی شود.

شهردار رشت خواستار دعوت معاونت های شهرداری به صحن شورا شد تا شخصاً عملکردهای خود را گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه