English

نخستین دوره آموزشی تربیت مربیان مروج مدیریت مصرف بهینه آب در اصفهان برگزار شد

نخستین دوره آموزشی تربیت مربیان مصرف بهینه آب ویژه مدیران و کارکنان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

نخستین دوره آموزشی تربیت مربیان مروج مدیریت مصرف بهینه آب در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در نخستین دوره آموزشی تربیت مربیان مصرف بهینه آب بیش از 120 نفر از مدیران و مسئولان مشترکین، بهره برداری و روابط عمومی ادرات آبفای مناطق خودگردان حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به مدت دو ساعت با اقدامات صورت گرفته در سه بخش تعرفه ای، فنی و فرهنگی برای مدیریت مصرف آب آشنا شدند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آغاز این دوره آموزشی گفت: در پی  دستور معاون سیاسی امنیتی استانداری مبنی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مدیریت مصرف برای کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی، تقاضا برای برگزاری این گونه دوره ها در سراسر استان افزایش یافته است. 

رضا رضایی افزود: به همین منظور مقرر شد تا از تجربه مدیران و مسئولان مشترکین، بهره برداری و روابط عمومی ادارات آبفای مناطق خودگردان برای تدریس در این دوره ها استفاده شود.

وی گفت: از این پس تمام کسانی که برای آموزش به ادارات و نهادها اعزام می شوند باید بر اساس سرفصل و اسلایدهای یکسانی که به صورت مشترک در دفاتر خدمات مشترکین، مدیریت مصرف و روابط عمومی تهیه شده است عمل کرده و متقاضیان را آموزش دهند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان در عین حال از برگزاری نشست های مختلف با مشترکین پرمصرف از زمستان گذشته تاکنون در ادارات آبفای مناطق خودگردان تقدیر کرد و افزود: از این پس باید پایش مصارف ادارات زیرمجموعه وزارت خانه ها نیز در سراسر استان در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است؛ برای تمامی کسانی که در این دوره حضور داشتند گواهینامه آموزشی صادر می شود و به عنوان مدرس دوره های مدیریت مصرف آب به ادارات اعزام خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه