English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

دستگیری ۱۳۳ محکوم فراری در اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 133 نفر از سارقان و محکومان فراری در اجرای عملیات ضربتی مرصاد 7 خبر داد.

دستگیری 133 محکوم فراری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی با اشاره به دستگیری 133 محکوم فراری در اصفهان گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش احساس امنیت مردم، عملیات مرصاد 7 در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل طراحی و ظرف 6 ساعت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات ضربتی، منسجم و هماهنگ تعداد 41 نفر از محکومان غایب و فراری و 92 نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات همچنین اعضای یک باند 3 نفره سارقان منازل که باقدرت نمایی و اعمال خشونت اقدام به سرقت می‌کردند نیز دستگیر و به 20 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

وی، کشف 11 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از دیگر دستاوردهای این عملیات عنوان کرد و اذعان داشت: در مجموع 7 میلیارد ریال اموال مسروقه به دست آمده که پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: همچنین برای متصدیان 10 انبار ضایعاتی که اموال مسروقه را خریداری و به فروش می‌رساندند، اخطاریه پلمب صادر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پایان از تداوم این گونه برنامه‌ها برای مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه خبر داد و ابراز داشت: استان اصفهان جولان‌گاه سارقان، اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه نیست و مأموران پلیس با این‌گونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه