English

استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس:

سرمایه گذاری بخش خصوصی، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در پی دارد

استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی استان باید تلاش کنند تا زمینه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان فراهم شود چرا که این سرمایه گذاری در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، مؤثر است.

سرمایه گذاری بخش خصوصی، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس با بیان اینکه اشتغالزایی و کارآفرینی ضرورت امروز جامعه است، گفت: همه دستگاه های اجرایی استان باید تلاش کنند تا زمینه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان فراهم شود چرا که این سرمایه گذاری در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، مؤثر است.

 وی افزود: باید در تنگنای مالی و اعتباری موجود با برنامه ریزی صحیح از ظرفیت های بودجه سال 97 حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته در رابطه با اسناد خزانه مشکلاتی وجود داشت، گفت: خوشبختانه با همکاری دستگاه های نظارتی و تلاش اکثر دستگاه های اجرایی، 90 درصد این اسناد جذب شده است.

تبادار ادامه داد: امید است تا پایان تیرماه نیز 10 درصد باقی مانده از اسناد خزانه توسط سایر دستگاه های اجرایی جذب شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه در سال گذشته در راستای بهره گیری از تبصره 19 و ماده 27قانون بودجه، پروژه های بزرگی همچون موزه مشاهیر، تصفیخه خانه، فرودگاه بین المللی، آزادراه لامرد به پارسیان به بخش خصوصی واگذار شد.

استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس

استاندار فارس گفت: در سال جاری نیز کارگروهی متشکل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حوزه معاونت عمرانی استانداری تشکیل خواهد شد تا با همکاری دستگاه های اجرایی از ظرفیت تبصره 19 قانون بودجه سال 97 نهایت بهره را بگیریم.

تبادار افزود: باید تلاش شود با تسهیل و انعطاف منطبق بر قانون؛ زمینه واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی را فراهم نماییم.

استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس

وی ادامه داد: واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی، مزیت هایی چون کاهش بار مالی دولت و تسریع در بهره برداری از آنها را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس تأکید کرد: دستگاه های اجرایی باید روند پاسخگویی به استعلامات سرمایه گذاری را کوتاه کنند و در این خصوص دفع الوقتی صورت نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه