English

مدیرعامل سازمان اتکا در سفر به خرم‌آباد:

احداث مجتمع کشت و صنعت دورود در دستور کار اتکا قرار گرفته است/فروشگاه اتکا خرم‌آباد بازسازی می‌شود

محمدمهدی کربلایی در جلسه هماهنگی طرح‌های اجرایی وزارت دفاع در لرستان، گفت: آماده احداث مجتمع کشت و صنعت در دورود هستیم و تاکنون اراضی مورد نیاز نیز تأمین‌شده است.

احداث مجتمع کشت و صنعت دورود در دستور کار اتکا قرار گرفته است/فروشگاه اتکا خرم‌آباد بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدمهدی کربلایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های وزارت دفاع در لرستان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: برنامه ما این است تا در استان‌های کمتر توسعه یافته، سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: برای احداث کشت و صنعت دورود همه تلاش خود را کرده‌ایم که بخشی از زمین صنایع دفاع در دورود را بگیریم و این اقدام نیز انجام شده و تاکنون یک‌هزار و 200 هکتار زمین برای احداث این مجتمع در نظر گرفته شده و البته باید الزاماتش فراهم شود که برای تحقق این هدف نیازمند کمک مسوولان هستیم.

طرح مطالعاتی اجرای 5 طرح تولیدی در لرستان تنظیم شده است

وی در ادامه با اشاره به اینکه مطالعات اجرای 4 تا 5 طرح اساسی تولیدی در لرستان انجام شده است، افزود: اگر الزامات این طرح‌ها فراهم شود به‌سرعت عملیات اجرایی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

فروشگاه اتکا خرم‌آباد بازسازی می‌شود

محمدمهدی کربلایی اظهار داشت: توسعه فروشگاه‌های اتکا در استان در دستور کار قرار گرفته، لذا بازسازی و نوسازی فروشگاه اتکا خرم‌آباد نیز در دستور کار است و انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی