English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان:

گیلان یک استان فرهنگی، دانش خیز و ورزش دوست است

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان در مراسم تجلیل از دست اندر کاران برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دانش آموزی سما منطقه شمال کشور با بیان اینکه گیلان یک استان فرهنگی، دانش خیز و ورزش دوست است ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با حمایت مسئولان، سما گیلان تیم های ورزشی قوی برای شرکت در المپیاد ها و مسابقات ورزشی در سطح استان و کشور داشته باشد.

گیلان یک استان فرهنگی، دانش خیز و ورزش دوست است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد نیک پسند  در مراسمی که در سالن آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت برگزار شد، از زحمات همه دست اندر کاران برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دانش آموزی سما منطقه شمال کشور به میزبانی سما واحد رشت و همچنین حضور با شکوه سما در دومین نمایشگاه تکنولوژی نوین آموزشی و هوشمند سازی مدارس گیلان  تقدیر و تشکر کرد.

همدلی بین سمائیان موجب برگزاری باشکوه تر المپیاد ورزشی سما شد

وی با بیان اینکه همدلی بین سمائیان موجب برگزاری باشکوه تر مراسم مذکور بوده است، افزود: دکتر منظری توکلی این قول را داده است که در آینده برای برگزاری مراسم های بزرگ چه در سطح مدارس و آموزشکده حمایت های مالی بیشتری داشته باشد.

تقدیر از عوامل اجرایی +المپیاد ورزشی

نیک پسند با بیان اینکه گیلان یک استان فرهنگی، دانش خیز و ورزش دوست است ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با حمایت مسئولان، سما گیلان تیم های ورزشی قوی برای شرکت در المپیاد ها و مسابقات ورزشی در سطح استان و کشور داشته باشد.

هزینه بودجه های مالی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی نوعی برندسازی برای سما استان گیلان است

وی با اشاره به اینکه هزینه بودجه های مالی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی نوعی برندسازی برای سما استان گیلان است ادامه داد: در المپیاد مذکور دوستان خیلی با قدرت درخشیدند.

این مسئول ضمن تشکر از همکاران در سایر بخش ها به ویژه بخش آموزشی و پژوهشی از برگزارکنندگان نمایشگاه دومین نمایشگاه تکنولوژی نوین آموزشی و هوشمند سازی مدارس گیلان  که همزمان با برگزاری المپیاد ورزشی در رشت آغاز بکار کرده بود نیز تقدیر کرد.

نیک پسند در خاتمه یادآور شد: بودجه های مالی سما باید برای توسعه هرچه بیشتر اهداف این سازمان هزینه شود.

تقدیر از عوامل+ اجرایی المپیاد ورزشی

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از عوامل اجرایی برگزار کننده المپیاد ورزشی دانش آموزشی متوسطه دوره دوم پسران سما منطقه شمال کشور و دومین نمایشگاه تکنولوژی نوین آموزشی و هوشمند سازی مدارس گیلان تجلیل شد.

 نخستین المپیاد ورزشی مقطع متوسطه دوره دوم پسران سما منطقه شمال کشور به مدت سه روز با حضور 7 استان گیلان، مازنداران، خراسان رضوی، کردستان، آذربایجان غربی، اردبیل و تهران در دو رشته فوتسال و تنیس روی میز به میزبانی سما واحد رشت برگزار شد.

گفتنی است؛ در این المپیاد تیم فوتسال سما استان گیلان به مقام قهرمانی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی