English

سی ام تیرماه جاری صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم تقدیر از ۳۸ واحد برگزیده در بخش تولید صنعت و معدن گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری مراسم تقدیر از 38واحد برگزیده بخش تولید صنعت و معدن در استان گیلان خبر داد.

برگزاری مراسم تقدیر از 38 واحد برگزیده در بخش تولید صنعت و معدن گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهاد دلق پوش صبح امروز در نشست خبری مشترک رئیس سازمان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان با اصحاب رسانه، عملکرد سه ماهه ابتدای امسال این سازمان در استان را تشریح کرد.

وی با تبریک فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن به فعالان این حوزه، از برگزاری مراسم تقدیر از 38واحد برگزیده در بخش تولید صنعت و معدن در استان گیلان در تاریخ سی ام تیرماه جاری خبر داد.

افتتاح 19طرح صنعتی در استان

دلق پوش با بیان اینکه هم اکنون آماده افتتاح 19طرح صنعتی در این استان هستیم افزود: طی هفته آینده طرح های مذکور در قالب طرح های توسعه ای و ایجادی، با بالغ بر دوهزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 829نفر در استان به بهره برداری می رسند.

نشست خبری + صنعت و معدن گیلان

برگزاری همایش روز مصرف کنندگان در روز چهارشنبه هفته جاری در رشت

وی با اشاره به برگزاری همایش روز مصرف کنندگان در روز چهارشنبه هفته جاری در رشت ادامه داد: به منظور آشنایی با ظرفیت های تولیدی استان، نیز، تورهای خبری و بازدید اصحاب رسانه از مجتمع های تولیدی و صنعتی استان گیلان نیز در این هفته برگزار میشود.

رئیس کمیسیون نظارت استان گیلان با اشاره به فضای اخیر اقتصادی حاکم بر کشور، مدیریت و مهار تورم را برعهده یک نهاد نظارتی ندانست و گفت: در بازار گیلان به دلیل فرهنگ بالای مردم و فروشندگان نظارت بر بازار در حد بالاست و در مقایسه با استان های دیگر وضعیت مطلوبتری داریم.

تشکیل شورای معادن در استان

وی همچنین به تشکیل شورای معادن در استان اشاره کرد و گفت: با تدوین برنامه هایی قصد داریم گیلان را به قطب فولاد کشور تبدیل کنیم.

دلق پوش با بیان اینکه مواهب طبیعی گیلان این امکان را به ما میدهد تا در این حوزه در کشور پیشگام شویم، تصریح کرد: در حال حاضر گیلان رتبه دوم تولید صنعت سلولزی در کشور را داشت که با انجام طرح های توسعه ای قصد کسب رتبه نخست این صنعت در کشور را داریم.

گفتنی است در این جلسه به پیشنهاد یکی از خبرنگاران توصیه شد تور خبری از سطح بازار های گیلان به منظور نظارت بر قیمت ها نیز بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه