English

در پیام شهردار قم آمده است:

دهه کرامت فرصتی برای معرفی جایگاه والای حضرت معصومه(س) است

در پیام شهردار کلانشهر قم بمناسبت آغاز دهه کرامت آمده است: دهه کرامت فرصتی است تا ضمن معرفی شخصیت، جایگاه و منویات حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، جشن و سرور و شادمانی در سراسر کشور پراکنده شود.

دهه کرامت فرصتی برای معرفی جایگاه والای حضرت معصومه(س) است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش متن این پیام به شرح زیر است:

قداست و کرامت شهر مقدس قم، برگرفته از قداست و کرامت بانوی خوبی‌ها، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) است. بانویی که با قدم‌گذاشتن در این شهر، جلوه‌ای الهی و معنوی به آن بخشید و روز به روز آن را بالنده‌تر کرد تا جایی که این خطه مقدس امروز به عنوان جهان‌شهری شیعی، به خاستگاه انقلاب اسلامی و عش آل محمد(ص) تبدیل شد.

بانوی کرامت و مهربانی‌ها و خواهر شمس‌الشموس حضرت رضا(ع) و مریم آل رسول(ص) برکت خاص و ویژه‌ای به شهر قم بخشیده و امروز این شهر، شهر علم، اجتهاد و معنویت بوده و به مامنی برای طلاب علوم دینی، علما و عشاق علوم آل‌الله تبدیل شده است.

در تدبیری ارزشمند فاصله زمانی میلاد سراسر نور و شادمانی حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد حضرت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت تعیین شده و این ایام فرصتی است تا ضمن معرفی شخصیت، جایگاه و منویات ائمه معصومین(ع)، جشن و سرور و شادمانی در سراسر کشور پراکنده شود و قم و مشهد در این جشن‌ها جایگاهی ویژه‌ دارند؛ و شهرداری قم نیز به همین مناسبت در کنار شهروندان قم و دوست‌داران خاندان عصمت و اطهار سعی در برگزاری جشن‌های مردمی و شادی در شادی اهل بیت(ع) دارد.

اینجانب ضمن تبریک ایام سراسر سرور و شادمانی میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، از تمام مردم شریف قم مقدس و دوست‌داران خاندان ائمه اطهار(ع) دعوت می‌کنم تا در جشن‌های این ایام باشکوه حضوری فعال، شاد و پرشور داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه