English

گروگان ۱۰ ساله به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رهایی گروگان 10 ساله توسط پلیس استان خبرداد.

 گروگان 10 ساله به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سردار عزیزاله ملکی»  در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان سیریک، آدم ربایان اقدام به ربودن پسربچه ای 10 ساله به‌نام «سالم شهریاری» کرده بودند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه ربایندگان جهت برقراری ارتباط با خانواده ربوده شده از خط تلفنی متعلق به یکی از کشورهای همسایه استفاده می کردند و برای رهایی از پدر وی تقاضای مبلغ دویست هزار دلارکرده وخواستار قرار ملاقات با پدر گروگان بودند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل دو اکیپ به همراه شاکی به محل قرار درشهرستان ایرانشهر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: آدم ربایان حرفه‌ای قرار ملاقات را به یک محل اشرار خیز دیگر تغییر دادند اما با حضور به موقع ماموران و هوشیاری تیم اعزامی، ربایندگان عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی هوا فرد ربوده شده را رها و از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه گروگان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بصورت صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، تصریح کرد: تلاش بی وقفه ماموران جهت دستگیری آدم ربایان ادامه دارد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه