English

دعوت استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان از مردم برای شرکت در مراسم ترحیم جانباختگان سانحە اتوبوس ترمینال سنندج

بهمن مرادنیا استاندار و آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی از مردم استان دعوت کردند در مراسم ترحیم جانباختگان حادثه جانگداز برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسیر سنندج به تهران شرکت کنند.

دعوت استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان از مردم برای شرکت در مراسم ترحیم جانباختگان سانحە اتوبوس ترمینال سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛آیت الله حسینی شاهرودی ومرادنیا ،نماینده ولی فقیه درکردستان واستاندار کردستان طی پیامی مردم را برای شرکت در مجلس ترحیم جانباختگان سانحه اتوبوس ترمینال سنندج دعوت کردند.

براساس این گزارش؛ متن پیام به این شرح است:
مردم صبور و خداجوی استان کردستان؛ حادثه دردناک برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسیر سنندج به تهران که موجب جان باختن جمعی از همشهریان عزیزمان شد موجی از تاسف و تالم در جامعه ایجاد و موجبات اندوهی همگانی را فراهم کرد، که بی‌گمان این حادثه تا سالیان سال فراموش نخواهد شد.  

این رویداد غم انگیز یکی از دردناکترین حوادث و اتفاقات دوران مسئولیت ما بوده است و امید داریم با اندیشیدن تدابیر لازم توسط مسئولان ذیربط از تکرار چنین اتفاقات دلخراشی در آیندە جلوگیری بە عمل آید. 

به همین مناسبت مراسم ختمی با حضور خانواده شریف جانباختگان در روز دوشنبه مورخ ۲۵ تیرماە ساعت ۱۱ صبح در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

شرکت همه اقشار مردم و مسئولان در این مراسم می‌تواند ضمن اعلام همدردی مرهمی بر دل زخمی خانواده جانباختگان این حادثه تلخ و فراموش نشدنی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه