English

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد:

مطالعه مجدد اسناد بودجه قطار شهری در مجلس

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از مطالعه مجدد اسناد بودجه قطار شهری در مجلس خبر داد و افزود: بودجه قطار شهری در ردیف های اصلی در کنار قم، شیراز و اصفهان قرار گرفت، لذا در بودجه سال ۹۸ علاوه بر قرار گرفتن در کنار دیگر شهرها باید کوتاهی این چند ساله را جبران کنیم.

مطالعه مجدد اسناد بودجه قطار شهری در مجلس

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات تالاب عینک و قطار شهری شهرداری رشت با توجه به مشخص شدن مالکیت تالاب ها بیان کرد: ما نمایندگان مجلس در کنار قوه قضایی و مدیران در اجرای برنامه احیای تالاب ها و رودخانه ها گام های بلندی خواهیم داشت.

 نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اهمیت قطار شهری در رشت گفت: راه اندازی قطار شهری همزمان با دولت هشتم در شهرهای قم، تهران، اصفهان و... اجرایی شد و با توجه به اینکه شهر رشت نیز باید همراه با آن شهر ها اقدام به راه اندازی قطار شهری میکرد که متاسفانه به دلیل کم کاری برخی مدیران و عدم وجود زیر ساخت ها تا امروز این پروژه در رشت اجرایی نشد.

جلسه احیای تالاب عینک

کوچکی نژاد از مطالعه مجدد اسناد بودجه قطار شهری در مجلس خبر داد و افزود: بودجه قطار شهری در ردیف های اصلی در کنار قم، شیراز و اصفهان قرار گرفت، لذا در بودجه سال ۹۸ علاوه بر قرار گرفتن در کنار دیگر شهرها باید کوتاهی این چند ساله را جبران کنیم.

وی در ادامه از تفاهم شهرداری با شرکت آب منطقه ای گیلان تا پایان هفته خبر داد و یاد آور شد: تا حصول نتیجه قطعی از استقرار سرمایه گذار بخش خصوصی و اجرای طرح زیست محیطی و گردشگری در تالاب عینک و نیز ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب نمایندگان مردم رشت در مجلس هر ماهه جلساتی با مجموعه مدیریت شهری خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه