English

شهردار سنندج خبر داد:

امسال ۵۰ هزار متر مربع از محلات ناحیه منفصل شهری نایسر آسفالت می شود

شهردار سنندج از آسفالت 50 هزار مترمربع از محلات نایسر در سالجاری خبر داد و گفت: در فاز نخست عملیات آسفالت 17 هزار متر مربع از محلات نایسر آغاز شده است.

امسال 50 هزار متر مربع از محلات ناحیه منفصل شهری نایسر آسفالت می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حشمت الله صیدی اظهار داشت:امسال 50 هزار متر مربع از محلات ناحیه منفصل شهری نایسر آسفالت می شود.

شهردار سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات نواحی منفصل شهری عدم بهسازی معابر و محلات است که یکی از مهم ترین خواسته و مطالبات ساکنان این نواحی از شهرداری هم است.

 حشمت الله صیدی بیان کرد: عدم احداث زیر ساخت های لازم در نواحی منفصل شهری کار را برای شهرداری جهت اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی در این نواحی سخت کرده است.

وی گفت: امسال برنامه ریزی مناسبی در جهت بهسازی معابر ناحیه منفصل شهری نایسر صورت گرفت و  براساس اولویت برخی از معابر و محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی می شود.

 صیدی اعلام کرد: در سالجاری 50 هزار متر مربع از محلات و معابر اصلی و فرعی ناحیه منفصل شهری نایسر  شامل 32 کوچه آسفالت و بهسازی می شود.

وی عنوان کرد: آسفالت  این معابر در چندین فاز اجرا خواهد شد که در فاز نخست عملیات تسطیح و رگلاژ 17 هزار متر مربع از کوچه های مهاباد و گلزار آغاز شده است.

 صیدی افزود: در فاز نخست عملیات آسفالت ناحیه منفصل شهری نایسر عملیاتی نظیر: 3400 متر مکعب خاکبرداری،1700  متر مکعب اساس،2200 متر جدول گذاری و2400 تن آسفالت اجرا خواهد شد.

وی گفت: براساس برآورد صورت گرفته برای آسفالت 50 هزار متر مربع از ناحیه منفصل شهری نایسر باید عملیاتی نظیر 10 هزار متر مکعب خاکبرداری،50 هزار متر مکعب اساس،4 هزار متر جدول گذاری و7 هزار تن آسفالت باید اجرا شود.

شهردار سنندج هزینه بهسازی و آسفالت این تعداد از محلات نایسر را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز امیدواری نمود: با بهسازی و آسفالت این محلات بتوانیم موجبات رضایتمندی ساکنان ناحیه منفصل شهری نایسر را فراهم نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه