English

خطیب جمعه میناب:

قطعی برق در ساعات اوج گرما ظلم به مردم هرمزگان است/ نفس نکشیم چون دنیا بدش می‌آید

امام جمعه ی میناب گفت: چرا باید در برابر بی عدالتی ها سکوت کنیم؛ که بگویند ما عجب ملت صبوری هستیم؟ چینی ها از آن سر دنیا می آیند و آب های عمیق دریا ( تا عمق 200 متر) را جارو می کنند در حالی که صیاد ایرانی در کنار دریا گرسنه است.

قطعی برق در ساعات اوج گرما ظلم به مردم هرمزگان است/ نفس نکشیم چون دنیا بدش می‌آید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر» در جمع نمازگزاران مینابی با بیان اینکه تمام دنیا به نوعی شورای نگهبان دارند با این فرق که اعضای شورای نگهبان دیگر کشور ها اهل تقوا و تدین نیستند، اظهار داشت: اعضای شورای نگهبان جمهوری اسلامی اهل تدین تقوا هستند.

خطیب جمعه میناب تصرح کرد: هیچ مصوبه مجلس اعتبار ندارد مگر اینکه مهر تاید و عدم مغایرت با احکام شرع و قانون اساسی  شورای نگهبان را پای خودش داشته باشد.

وی با انتقاد از هزینه های بالایی تبلیغات انتخابات، گفت: کشور ما با مشکلات مالی مواجه است و باید سعی کنیم تا حد امکان این هزینه ها به حداقل برسد.

حجت الاسلام معتمدی فر تنها راه برون رفت از قطعی برق در سراسر کشور را صرفه جویی عنوان کرد و افزود: زحمات و خدمات شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان و شهرستان میناب قابل تقدیر است.

امام جمعه میناب قطعی برق در ساعات اوج گرمای هوا را ظلم به مردم هرمزگان دانست و تاکید کرد: مجموعه وزارت نیرو اعلام می کنند که قطعی برق طبق جدول زمانبندی شده در سراسر کشور و بدلیل میزان بالای مصرف انجام می گیرد که این مسئله در استان‌های گرمسیری مانند هرمزگان که همه چیزشان به برق متکی است با یک استان شمالی کشور نباید یکسان باشد.

وی در ادامه گفت: چرا باید در برابر بی عدالتی ها سکوت کنیم؛ که بگویند ما عجب ملت صبوری هستیم؟ چینی ها از آن سر دنیا می آیند و  آب های عمیق دریا ( تا عمق 200 متر)  را جارو می کنند در حالی که صیاد ایرانی در کنار دریا گرسنه است.

خطیب جمعه ی میناب گفت: اکوسیستم های طبیعی مثل یک حلقه زنجیره هستند و اگر خللی در یکی از آن‌ها به وجود آید تمام چرخه به‌هم خواهد خورد.

حجت الاسلام معتمدی فر تصریح کرد: چطور است که ما برای اینکه دنیا راحت باشد نفس نکشیم! چون دنیا می‌خواهد محیط زیست خوب باشد، لایه اوزون سوراخ نشود نباید نفس بکشیم؟ ماهی ها را هم که الحمدالله برادران چشم بادامی می‌خواهند اگر ما اصلا نفس نکشیم خوب است چون دی اکسید کربن پس میدیم و دنیا بدش می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه