English

کسب ۴ رتبه برتر دانش آموزان گیلانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 4 رتبه برتر حاصل تلاش دانش آموزان گیلانی در مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بود.

کسب 4 رتبه برتر دانش آموزان گیلانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جابر اخلاقی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 4 رتبه برتر حاصل تلاش دانش آموزان گیلانی در مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بود.

اخلاقی افزود: در این رقابت ها که از 12 تیر ماه الی 20 تیرماه در مشهد مقدس برگزار شد، 30 دانش آموز نخبه گیلانی در 5 رشته تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز به تفکیک جنسیت شرکت نمودند و از این میان 1 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه اصلی در رشته نهج البلاغه از صومعه سرا و سیده بشری میرهاشمی در رشته احکام از ناحیه دو رشت رتبه های دوم و یدالله کامرانی در  رشته صحیفه سجادیه از تالش و فاطمه برناس در رشته تفسیر از ناحیه یک رشت رتبه های چهارم را از آن خود کردند.

گفتنی است؛ از یکم  لغایت نهم مرداد 97، 44 دانش آموز دیگر استان گیلان در رشته های آوایی پسران (25 نفر) و دختران(19نفر) به شهر تهران اعزام خواهند شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی