English

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان به عنوان یکی از مدیران موفق و مشتری مدار کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت

محمدحسین محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در سومین همایش ملی مدیران موفق و مشتری مدار کشور، تندیس ویژه این عنوان را دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان به عنوان یکی از مدیران موفق و مشتری مدار کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛مدیرعامل شرکت آبفا کردستان به عنوان یکی از مدیران موفق و مشتری مدار کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

این همایش یکروزه چهارشنبه ۲۰ تیرماه در سالن همایش های کتابخانه ملی در تهران و با حضور مدیران و تولیدکنندگان موفق و برتر ایران برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور بیش از یکصد مدیر بخش خصوصی و دولتی در حوزه تولید و خدمات انجام شد، آخرین شیوه های مدیریت بحران، مدیریت جهادی و مدیریت فرصت ساز متناسب با شرایط کنونی اقتصادی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

این همایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص الگوسازی و ایجاد یک اطلس صحیح جهت ارائه خدمت به جامعه و همچنین ارج نهادن به مدیران موفق و مشتری مدار و تقدیر از افراد موفق و برجسته اقتصادی انجام شد.

از آنجایی که طی چند سال اخیر گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه قوت گرفته است در این همایش تلاش شد تا از مدیران موفقی تقدیر شود که بر دو اصل درون زایی و برون نگری اهتمام بیشتری داشته اند.

این همایش در سه بخش مباحث نظری، آموزش و سیاستگذاری، حوزه نظارت و ارزیابی و حوزه مدیریت و اجراهای برتر برگزار شد و در آن تلاش شد تا الگو و مدلهای متناسب فضای کنونی اقتصادی معرفی شود.

در پایان این همایش از ۲۵ نفر از مدیران برجسته بخش خصوصی کشور تقدیر شد که محمد حسین محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان نیز به عنوان یکی از مدیران موفق و مشتری مدار کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتتی است شرکت آبفا کردستان پیش از این موفقیت های دیگری را در سطح ملی کسب کرده که از جمله آنها می توان به انتخاب پروژه تأمین آب اضطراری شهر بانه به عنوان طرح برگزیده سال ۱۳۹۷ و رتبه دوم اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی در سومین جشنواره توانمندی های بهره برداری صنعت آب و فاضلاب کشور، رتبه برتر انجام آزمون‌های پایش کیفی در میان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری سراسر کشور، رتبه برتر جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور، دریافت استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط آزمایشگاه مرکزی آبفا و عنوان برتر شرکت خدمت رسان برتر کشور در توسعه دولت الکترونیک اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه