English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

هزینه ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲ میلیارد تومان برای مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند اصفهانی هزینه شد.

هزینه 2 میلیارد تومانی کمیته امداد برای مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران بیان داشت:کمیته امداد اصفهان بیش از ۲ میلیارد تومان برای حمایت از ۲ هزار و ۸۵۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه در سال ۹۶ هزینه کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد این نهاد در ارائه بسیاری از خدمات حمایتی، رویکردی اورژانسی است، اظهار داشت: مبارزه این نهاد با گرسنگی کودکان با مشارکت وزارت بهداشت و درمان به شکل ویژه از سال 84 آغاز شد و تا به امروز و با حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه زیر 5 سال ادامه دارد.

شیران با بیان اینکه 2 هزار و 850 کودک دچار سوءتغذیه زیر 5 سال در سال 96 از خدمات این طرح بهره‌مند شدند، افزود: بیش از 2 میلیارد و 45 میلیون تومان در قالب بیش از 29 هزار سبد غذایی در اختیار این کودکان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: هزینه هر سبد غذایی  به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز می‌شود.

کودکان سوء تغذیه

وی تعداد کودکان در انتظار دریافت خدمات این طرح در سطح استان را یک‌هزار و 787 نفر اعلام کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکل سوءتغذیه این کودکان نیازمند کمک گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه طرح همسفره در راستای تأمین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند زیر 5 سال که دچار سوءتغذیه هستند ایجادشده است، اظهار داشت: خیران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://hamsofreh.ir و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی این کودکان، کمیته امداد را در مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه